Toon posts:

DIvx prob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik divx film afspeel (hollow man ) is maar 300 mb , dan gaat het geluid en beeld veels te snel , dit op mediaplayer7(ME)
met divx3.11 codec , en angeldust mpeg4 codecs installed ..... vreemd , want dat had ik ook ooit met southpark the movie , op mijn vorige systeem , dat was k62 400 , heb nu duron @850 dus zal wel niet aan systeem liggen dan denk ik :? hoe los ik dit op ? een andere film op mpeg formaat doet het wel goed .... xmen ..... snap er geen reet van ..

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Je bent niet de enige met problemen daarmee. Helaas is nergens echt een oplossing bekend voor dit fenomeen, denk dat er weinig anders op zit, dan er even mee leven en veel meelezen met andere topics over dit onderwerp.

Verwijderd

Ook Windows mellenium zit mediaspeler2 (die standaard wordt geleverd bij win98) Heb je Deze al eens geprobeerd?

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-01 07:49
ja

Verwijderd

Probeer eens wat andere DivX players van de bekende websites. Ik heb er denk al een stuk of 5 a 6 geprobeert met zeer uiteen lopende weergave kwaliteit. Ik heb zeer goede ervaringen met BPlayer v0.8, maar 300Mb voor een DivX film is ook wel erg krap hoor.

GrTnX Corleone.

Verwijderd

Topicstarter
Yep maar waarom speelt ie alles dan zo retesnel af ??? das vaag had het op mijn k62 400 ook ...... en nu opduron 850 precies hetzelfde :?

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Pak dan een 486 >:) >:)

Heb zelf The Hollow man op VCD, maar de kwaliteit zuigt.
Afijn, tis wel een leuk filmpje, alleen je ziet een paar keer die !#%&(_)*^$@ microfoon boven in beeld.

And The Only One

• If8022n2IOk1Z8
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-01-2023
Die Divx Codec is toch een geweldige uitvinding,maar ik krijg het nooit goed voor elkaar. Keb namelijk Scary movie (360 MB),ik kon hem eerst wel afspelen,maar nu ik win98se geinstalleerd heb,zegt ie dat hij de videostroom niet kan afspelen,maar keb de codec precies hetzelfde geinstalleerd,heeft iemand misschien een idee?

BTW, ik heb Hollow Man ook,maar op 2 cd's,prima kwaliteit,hebbe?

PS,weet iemand misschien iets af van DVD rippin',want ik kan de dvdfilms al lenen voor ze in de bios zijn maar ik wil die films voor mezelf op cd krijgen,maar ik heb geen idee hoe. Mijn DVD is een Hitachi 2500
keb ook een MPEG-2 kaart erin zitten van creative,kan ik die films mischien daarmee rippen? Als iemand enig idee heeft hoor ik het graag!

AsRock 690FX Deluxe3 - AMD X4 640, 4GB PC6400 DualChannel Kingston - 1x OCZ 60GB SSD - Samsung SpinPoint 1TB

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03 20:42
DVD->DivX: Kijk eerst eens op www.divx-digest.com

Eerst moet je de DVD rippen naar je hardeschijf, daarbij worden de "gecodeerde" MPEG2 bestanden gedecodeerd op je hardeschijf gepleurt. Daarna kun je met een programmaatje als FlaskMPEG of MPG2AVI er een DivXje van maken. Staat allemaal wel duidelijk op die site.

Geef mij maar een Warsteiner.

Pagina: 1