Toon posts:

Weten jullie raad met dit probleem(pje)???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals iedereen weet heeft windows een Swop(swap) file(s) heeft.

Nu vraag ik mij af of iedereen hier ook hinder aan ondervind.

Bv. tijdens het spelen van spellen. Zo gaat bij mij om het 1,5 uur windows "swoppen" en kan ik op dat moment niet spelen (pc is dan errug druk bezig met zijn HD), en daardoor slaat ie beeldjes over. Zeer lastig tijdens het racen of on-line spelen.

Pieter

(ik weet eigenlijk niet of dit een hardware of software probleem is, zodat ik um voor de zekerheid ook ff en het softwareforum zet.)

Verwijderd

Ik heb geen Swap file, ik heb veel Ram.. Behalve als ik photoshop op 1200dpi met plaatjes op A3 formaat ga gebruiken >:)

Maaruh.. Het is irri..

ik heb wel een mem-clean tool, mail maar eens naar kasemier@zeelandnet.nl en ze er effe in dat ik mem clean tool moet terugsturen.. dat gaat het snelst :)

• lambi80
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 22:17

lambi80

zucht....

Meer intern RAM kope

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

Verwijderd

Laat je windows automatisch een swap file maken of heb je zelf de waarden ingeklopt??

Ik heb mijn swop file op 180 Mb staan (min / max) en windwos loopt als een trein (nooit last avn jouw probleem) TIP!

Verder de tips van de lui hierboven -> hoe meer intern geheugen, des te minder moet tijdelijk naar schijf geschreven worden

Verwijderd

Topicstarter
Ik laat windows alles zelf regelen...

Pieter

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik laat windhoze ook alles zelf regelen. Ik heb ook nergens last van. Het hangt ook van de snelheid van je HD af.

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Je kan beter zelf een vaste waarde opgeven, anders gaat Windows met je swapfile rommelen (groter/kleiner maken). Hierdoor krijg je dus dat geklootviool terwijl je een spel speelt. Je kunt het als volgt op een standaardwaarde installen: Ga naar system propeties, dan naar Performance en daar naar swapfile. Geef dan aan dat je zelf de grootte wilt regelen, en geef dan als kleinste en als grootste 2*hoeveelheidRAM op. FF herstarten en klaar is kees. Zie voor meer info en een uitgebreide beschrijving http://www.3dspotlight.net/tweaks/memory/index.shtml .

Byteripper.

• Bas Jansen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-06 18:29
Weet je zeker dat het niet een of ander programmaatje is dat bezig is, zoals dat ranzige Findfast van Office?
Pagina: 1