Pioneer DJM 600 Silver.

Pagina: 1
Acties:

• BasXcore
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-07 16:18
Ik ben opzoek naar een nieuw in doos DJM 600 Zilver. In Nederland wordt eigenlijk alleen de bruin/zwarte versie geleverd, maar ik wil de Zilvere :)

Kan iemand mij hieraan helpen? :)

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:26
Hoort dit niet in V&A of wil je een naam van een winkel hebben??

Leeg

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 11:46

Twan V

...en er stralend uitzien

Ik heb het idee dat op een ICT-site een advertentie voor een cd-speler plaatsen niet zoveel zin heeft, dus V&A lijkt me geen oplossing.

Probeer het eens bij de grotere professionele winkels. Om even een voorbeeld te noemen: ik ga wel eens een kopje koffie (of een flightcase of wat hardware) scoren bij Conijn muziek in Eindhoven. Ze hebben hem daar niet vast in het assortiment, maar ze kunnen de importeur vast vragen of die er aan kan komen.

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 23:57 schreef BillsGate het volgende:
Ik heb het idee dat op een ICT-site een advertentie voor een cd-speler plaatsen niet zoveel zin heeft, dus V&A lijkt me geen oplossing.
't is ook een mengpaneel :)

Anyway je zult het in US moeten halen en de voeding om moeten zetten of een 220->110 convertor halen...

• Twan V

Twan V

Op maandag 06 mei 2002 00:06 schreef Mries! het volgende:

't is ook een mengpaneel :)
Ah...
Ow...:o

Maar zou er dan via de importeur toch niet aan te komen zijn?

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
Op zondag 05 mei 2002 23:57 schreef BillsGate het volgende:

Probeer het eens bij de grotere professionele winkels. Om even een voorbeeld te noemen: ik ga wel eens een kopje koffie (of een flightcase of wat hardware) scoren bij Conijn muziek in Eindhoven. Ze hebben hem daar niet vast in het assortiment, maar ze kunnen de importeur vast vragen of die er aan kan komen.
Dude, daar zit ik altijd als ik een tussenuur heb :D Hebben ze altijd wel de nieuwste djstuff staan, zeker wel netjes :) Kheb er al zoveel voor mijn drive-inn gehaald en ik kom er nog elke week :) Toch handig, zown tap in een audiozaak :D

• Twan V

Twan V

Ik zal nou niet zeggen dat ik onze hele drive-in show daar gehaald heb en dat ik er altijd zit. HK-geluid en Martin-licht kunnen ze daar nog niet verkopen. Maar ik ga er best vaak een kopje koffie drinken, en vanaf onze school nou is dat maar een eindje (TENMINSTE, als die EINDHOVENSE KL*JOS de Kennedylaan NIET HELEMAAL AFSLUITEN) :(

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 23:26

Giblet

Dingen

HK-geluid en Martin-licht
|:(
Waar moet het heen met de wereld...
Pagina: 1