Heb een Epson Photo Stylus 890 gekocht en nu vraag ik mij af hoe je de resolutie in moet stellen? De printer heeft een resolutie van 2880 x 720 en de resoluties die ik kan kiezen in het windows print menu zijn 360, 720 en 1440 het lijkt mij dus dat bij afdruk op Epson Premium photo glossy papier dat je de hoogste waarde moet nemen maar waarom kan ik geen 2880 kiezen??
Verwijderd
Als je in de driver premium photo glossy paper kiest kun je bij geavanceerd de waarde 2880 kiezen.
Echter de verschillen in kwaliteit tussen 1440 en 2880 zijn zeer klein, en de print duurt veel langer.
lees er meer over op www.steves-digicams.com.
hier staan testen van deze printers (Epson 1290 A3 broertje van de 890)
Echter de verschillen in kwaliteit tussen 1440 en 2880 zijn zeer klein, en de print duurt veel langer.
lees er meer over op www.steves-digicams.com.
hier staan testen van deze printers (Epson 1290 A3 broertje van de 890)
Inderdaad hier kan je het dus wel instellen. Echter als je het programma Epson photo quicker gebruikt is deze instelling niet mogelijk dan kom je niet verder 1440. De functie borderless printen is bij 2880 echter niet meer mogelijk!
Verwijderd
dat heb ik ook gehad. Zoals hierboven al staat, is ook mij echter opgevallen dat het verschil tussen 2880 en 1440 heel klein is, en het printen veel langer duurt. Ik raad je het dus niet aanOp maandag 06 mei 2002 10:45 schreef druup het volgende:
Inderdaad hier kan je het dus wel instellen. Echter als je het programma Epson photo quicker gebruikt is deze instelling niet mogelijk dan kom je niet verder 1440. De functie borderless printen is bij 2880 echter niet meer mogelijk!