Toon posts:

HP Pavilion 7965 Drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn computer van windows XP omgezet naar windows 98. Nu doet mijn geluid het echter niet :(.
Nu moet ik weten wat voor driver ik nodig heb om het geluid te maken voor deze computer, kan iemand mij helpen :?. Het liefst met een link naar de goede software.

Alvast bedankt |:(.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je al op www.hp.nl gekeken, onder de link 'Drivers'?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 22:58 schreef blackd het volgende:
Heb je al op www.hp.nl gekeken, onder de link 'Drivers'?
Hier zijn alleen XP drivers te downloaden.

Het is trouwens handig voor on als de topicstarter even zegt wat voor een geluidskaart erin zit, daar kunnen we wat meer mee namenlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus ook het volgende probleem, ik heb geen idee wat voor geluidskaart erin zit |:(. En de geluidkaart zit in het moederbord, dus ik kan het ook niet opzoeken.

Ik hoop toch dat iemand een tip voor mij heeft, bedankt alvast mensen :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 23:07 schreef FC_UTRECHT het volgende:
Dat is dus ook het volgende probleem, ik heb geen idee wat voor geluidskaart erin zit |:(. En de geluidkaart zit in het moederbord, dus ik kan het ook niet opzoeken.

Ik hoop toch dat iemand een tip voor mij heeft, bedankt alvast mensen :)
Ghm, toevallig geen opvallende SoundBlaster-chip oid. op je mobo. aanwezig?

Anders zou ik 't ook niet weten, je kan hooguit even nog XP installeren en kijken wat voor een type daar staat van je Audio device en dat overnemen, maar dat is best veel werk :X

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb net ff gekeken op HP.nl, en daar staat dat er een AC97 gebeuren op z'n mobo zit, volgens mij is dat een standaard geluidskaartje toch, die moet toch wel aan de praat te krijgen zijn met standaard drivers ofzo?

edit:

Crystal Audio kaart oid zit erin

[edit2]
Misschien helpt dit:
HP Pavilion pc's - Geen geluid tijdens het gebruik van een Crystal Audio geluidskaart op de 78xx en 79xx serie

[/edit2]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor mensen, het is nog niet gelukt. Ik hoop dat er nog meer tips komen, en dat ie het uiteindelijk zal gaan doen.

:'(

Verwijderd

Topicstarter
Mensen ik heb het zelf al opgelost :+.

Toch bedankt voor al jullie tips, je kon het vinden bij de windows update die gaf zelf aan welke stuurprogrammaŽs je nodig had *D.
Pagina: 1