[win xp]nvidia scherm bij eigenschappen beeldscher

Pagina: 1
Acties:

• fortitudo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06-2024
vroeger kreeg men zo'n leuk schermpje waarbij men van alles kon instellen en huidige driver versie kon zien in de eigenschappen van je beeldscherm op geavanceerde opties. Maar nu heb ik dat met de nieuwere drivers helemaal niet meer. Ik vind dat echt irri...heeft nvidia dit er gewoon uit gehaald of is er iets mis met mijn pc. Ik wil dat schermpie weer zien!!!help..

hmmm ik kan niet meer wijzigen of replyen, ik weet niet waarom, geeft telkens melding van je bericht is gepost, maar ja...

Lees even mijn onderstaande post. Ik heb de drivers van de nvidia site ge d/l en die doen het dus ook niet. Heb dit probleem al bij 20 verschillende drivers allen onder xp. Van beta's, oude, nieuwe, van de nvidia en niet van nvidia site af gehaald toe...dus...

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:29
Zucht.. welke detonators heb je dan?

• fortitudo
22.11 23.11 weet ik veel, heb ze allemaal al gehad denk ik, bij allemaal dat probleem. En heb de allernieuwste, niet die beta maar 28.32 geloof ik er nu op zitten.

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 11:18

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Waarschijnlijk gewoon de standaard XP drivers :) dus. Gewoon ff de detonators van nvidia downloaden en installeren. En zie daar al je tabbladen zijn er weer! :)

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:29
Op zondag 05 mei 2002 22:30 schreef -bolio- het volgende:
Waarschijnlijk gewoon de standaard XP drivers :) dus. Gewoon ff de detonators van nvidia downloaden en installeren. En zie daar al je tabbladen zijn er weer! :)
Idd ja, hoe simpel! :{

• fortitudo
*kick*
Pagina: 1