[win XP] CD-rom probleem

Pagina: 1
Acties:

• fortitudo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06-2024
Uiteraard veel gezocht, vele CD-ROM kapot??? topics gelezen, maar dit is net ff anders.

Mijn cd-rom station liteon 52x. Met een van de nieuwste firmware leest in Win XP gewoon een cd-rom. Klepje reageert, bios ziet hem, nieuwe kabels geprobeerd, ga nog nieuwste firmware proberen. Maar wanneer ik een cd erin doe, spint hij op, en geeft dan weer dan ik een ander medium moet plaatsen.

Terug naar de winkel of conflict met iets....???

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik gok een vuile lens.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

• fortitudo
en wat is er te doen tegen een vuile lens... Met wattestaafje en alchohol schoonmaken...Moet ik hem dus ook openmaken... Nou morgen horen jullie dan wel hoe dat afliep of nog andere suggesties

edit/
hmm ik weet al iets meer. Ik heb de firmware eens bekeken. Zit er versie YH0U of zo op. Dit bestaat volgens mij niet eens. Dus een keer een foute versie geflashed. De goede en nieuwste wil hij er nou niet meer overheen gooien.

Wat nu??
edit/

• fortitudo
Heeft iemand voor mij een liteon 525 firmware. Want volgens mij doet hij het daar wel mee. Ik heb nu 526 erop staan en daar doet hij dus niets meer mee.

• fortitudo
Is hotflashen(ik weet niet meer precies wat dat inhoud) de enige oplossing. Maar heeftook niemand meer zo'n oude firmware voor mij. Kan 'misschien' een hoop ellende besparen voor mij. In de meuktracker staan ze namelijk niet meer.