Als ik kijk naar de Canon komt deze best goed in zijn resultaten. Wat is het werkelijke verschil tussen de canon powershot s30 en s40? zijn de pics can s30 stukken slechter dan de s 40? En dan komen we aan bij de canon G2, vele zullen zeggen deze moet je nemen, omdat deze camera nou eenmaal een super toestel is. Maar is daar zoveel verschil mee met de s40?
De Fuji finepix 2800 vind ik ook niet verkeerd, en is zeker niet al te duur vergeleken met de canon. en 6 x optical zoom is dit mooi?
Wat vinden jullie van de KODAK serie? 3700 3900 4900 DX? NIet echt duur zijn ze, maar zijn ze het waard voor een 4.0 MP?
Bij de sony zit ik met de memory sticks.....wat vinden jullie van dit soort geheugen?
En whattabout de nikon 885 of 950 ?
Wat wil ik:
compact camera, scherpe beeld kwaliteit, super duidelijke print op A4, Dus het beste voor mij is de??????
De Fuji finepix 2800 vind ik ook niet verkeerd, en is zeker niet al te duur vergeleken met de canon. en 6 x optical zoom is dit mooi?
Wat vinden jullie van de KODAK serie? 3700 3900 4900 DX? NIet echt duur zijn ze, maar zijn ze het waard voor een 4.0 MP?
Bij de sony zit ik met de memory sticks.....wat vinden jullie van dit soort geheugen?
En whattabout de nikon 885 of 950 ?
Wat wil ik:
compact camera, scherpe beeld kwaliteit, super duidelijke print op A4, Dus het beste voor mij is de??????