Courage krijgt een schop ;)

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-10 22:52
[topic=486938]

Als het antwoord dan zow makkelijk is geef het dan meteen als je wilt, ik schiet hier dus geen hol meej op.. Beetje wazige oplossing in mijn ogen..

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

GoT... geen helpdesk... moeite doen...

:z

:P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Dat kan wel, maar dat gaat je kosten.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 21:52 schreef LuNaTiC het volgende:
GoT... geen helpdesk... moeite doen...

:z

:P
Gooi de helft van got dan maar dicht.. Het slaat natuurlijk helemaal nergens op.. Er zijn een hoop dingen die ik dagelijks tegen kom met dingen die dan allang dicht zouden moeten zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:16
Het antwoord is wel ergens te vinden zegt ie! niet dat ie et weet maar et lekker niet wil zeggen.

Btw. je kan het natuurlijk vragen in het grote GF4 topic. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 05 mei 2002 21:54 schreef Joep het volgende:

[..]

Gooi de helft van got dan maar dicht.. Het slaat natuurlijk helemaal nergens op.. Er zijn een hoop dingen die ik dagelijks tegen kom met dingen die dan allang dicht zouden moeten zitten..
psssst

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 21:54 schreef Jesse het volgende:
Het antwoord is wel ergens te vinden zegt ie! niet dat ie et weet maar et lekker niet wil zeggen.

Btw. je kan het natuurlijk vragen in het grote GF4 topic. |(:
Als het zow moet!! Neuh dank je..
Op zondag 05 mei 2002 21:55 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

psssst
en dan zeker me mede tweakers verlinken aan jullie, dacht het niet ;).. Enneuh schop courage maar van me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Op zondag 05 mei 2002 21:55 schreef Joep het volgende:

[..]

Als het zow moet!! Neuh dank je..
Deze vat ik niet helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 21:56 schreef Jesse het volgende:

[..]

Deze vat ik niet helemaal?
:) Dat ik het stompzinnig vind dat die topic dicht is, en dat ik geen zin heb om die vraag daar nog een keer te stellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

en dan zeker me mede tweakers verlinken aan jullie, dacht het niet ;).. Enneuh schop courage maar van me..
Een beter GoT begint bij jezelf :Y)

In jouw geval dus niet... :{

Was dat een geintje of ben je echt zo kortzichtig?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 21:57 schreef Merely het volgende:

[..]

Een beter GoT begint bij jezelf :Y)

In jouw geval dus niet... :{
Achjah zeker nooit gas terug gehad.. ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Enneuh schop courage maar van me..
Ihkv. zinloos geweld voel ik mij genoodzaakt hier bezwaar tegen maken.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 21:58 schreef justmental het volgende:

[..]

Ihkv. zinloos geweld voel ik mij genoodzaakt hier bezwaar tegen maken.
Hehe gaan we het daar over hebben.. Zou ik die got knokploeg ook maar opdoeken ;) :+..

Ps lees wel me smilies, heb het antwoord al gevonden.. Maar sluit zown topic met meer dan een vaag antwoord, en als het dan toch al zow vaak langs gekomen is geef dan het antwoord, en niet zowiets als ga maar zoeken op got, google, etc.. ;) :+ Krijg je ook niet dit gezanik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Op zondag 05 mei 2002 21:57 schreef Joep het volgende:

[..]

:) Dat ik het stompzinnig vind dat die topic dicht is, en dat ik geen zin heb om die vraag daar nog een keer te stellen..
|:(
Ok dan niet jongen, als jij geen antwoordt op je vraag wilt en alleen maar modjes wil schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

jammer dat je dat als 'verlinken' ziet. Het is juist alleen maar handig zodat het wat schoner is, modjes kunnen niet alles zelf zien.

Je helpt dus eigenlijk alleen maar. Vaak gaat het vooral om kleine moves en topictitlechanges, of een user corrigeren die je topic aan het verneuken is.

En topics over problemen die makkelijk op te lossen zijn met de search melden zie jij als 'verlinken', ik zie het meer om de fora overzichtelijk te houden voor de problemen die het echt verdienen om gesteld te worden, dat wil zeggen na veel zelf zoeken en proberen. Waarom zouden vraagjes die simpel zelf op te lossen zijn de andere topics moeten wegdrukken van mensen die wel bereid zijn wat moeite te doen.

Daar draait het hele forum nl om, behulpzaam, maar ook zelf moeite doen.

Mensen die met zulke topics terecht zijn gemeld in SM zijn daar zelf schuldig aan, dus daar is helemaal niets 'naaierigs' aan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 22:01 schreef Jesse het volgende:

[..]

|:(
Ok dan niet jongen, als jij geen antwoordt op je vraag wilt en alleen maar modjes wil schoppen.
:+ Smilies lezen is ook een vak.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op zondag 05 mei 2002 21:59 schreef Joep het volgende:
Hehe gaan we het daar over hebben.. Zou ik die got knokploeg ook maar opdoeken ;) :+..
Die is wellicht nog wel zinvol in te zetten als dreigement tegen sommige mensen.

Voor mensen welke in de morele ontwikkeling nog niet voorbij Kohlberg fase 2 zijn schijnt dat de beste oplossing te zijn.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 20:41

JT

VETAK y0

Op zondag 05 mei 2002 21:58 schreef Joep het volgende:

[..]

Achjah zeker nooit gas terug gehad.. ;) :+
Ik neem aan dat je dat tegen jezelf had...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 22:01 schreef LuNaTiC het volgende:
jammer dat je dat als 'verlinken' ziet. Het is juist alleen maar handig zodat het wat schoner is, modjes kunnen niet alles zelf zien.

Je helpt dus eigenlijk alleen maar. Vaak gaat het vooral om kleine moves en topictitlechanges, of een user corrigeren die je topic aan het verneuken is.

En topics over problemen die makkelijk op te lossen zijn met de search melden zie jij als 'verlinken', ik zie het meer om de fora overzichtelijk te houden voor de problemen die het echt verdienen om gesteld te worden, dat wil zeggen na veel zelf zoeken en proberen. Waarom zouden vraagjes die simpel zelf op te lossen zijn de andere topics moeten wegdrukken van mensen die wel bereid zijn wat moeite te doen.

Daar draait het hele forum nl om, behulpzaam, maar ook zelf moeite doen.

Mensen die met zulke topics terecht zijn gemeld in SM zijn daar zelf schuldig aan, dus daar is helemaal niets 'naaierigs' aan ofzo.
Mkay heb wel een url voor je : http://gathering.tweakers.net ga maar zoeken.. ;) :+

En jah tuurlijk begrijp ik het.. Maar naar mijn weten was het dus nog niet voorbij gekomen, anders had ik het er geen post van gemaakt, en had het ook nog niet in reviews langs zien komen.. Dusjah dan vraag je dat.. En krijg je naar mijn idee een erg vreemd antwoord.. Van zoek het lekker allemaal zelf maar uit, en het is toch zeker een forum om mensen te helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 22:03 schreef justmental het volgende:

[..]

Die is wellicht nog wel zinvol in te zetten als dreigement tegen sommige mensen.

Voor mensen welke in de morele ontwikkeling nog niet voorbij Kohlberg fase 2 zijn schijnt dat de beste oplossing te zijn.
Je lult jezelf vast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Op zondag 05 mei 2002 22:02 schreef Joep het volgende:

[..]

:+ Smilies lezen is ook een vak.. ;)
Ok :) dan, ik >:) vond je in eerste instantie 8-) een beetje een }:O maar et maakt mij verder :Z niet uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 22:05 schreef Jesse het volgende:

[..]

Ok :) dan, ik >:) vond je in eerste instantie 8-) een beetje een }:O maar et maakt mij verder :Z niet uit :+
Mjah het kan mij ook niet aan me reet roesten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 05 mei 2002 22:04 schreef Joep het volgende:

En krijg je naar mijn idee een erg vreemd antwoord.. Van zoek het lekker allemaal zelf maar uit, en het is toch zeker een forum om mensen te helpen..
waarschijnlijk heb je dan mijn post nog steeds niet helemaal begrepen...

mensen helpen oke, maar de enige (en terechte) tegenprestatie is dat je eerst zelf wat moeite hebt gedaan, en dat ook laat zien (nou ik heb hier en hier gekeken, daar en daar gezocht, maar... [probleem])

Dat staat echt al heel anders.

Denk je niet dat mensen steeds minder behulpzaam zullen worden als iedereen maar denkt: oh even snel mn vraagje hier neerdumpen, ik ben lui en heb geen zin om zelf wat te doen... kijk wel ff over 2 uurtjes of er is gereplied.

Nou, als dat op grote schaal gebeurt, zullen de mensen die jou helpen steeds minder bereid zijn de moeite voor JOU te doen terwijl je zelf helemaal er niets voor doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op zondag 05 mei 2002 22:06 schreef Joep het volgende:
Okee, naar tevredenheid afgehandeld?
Dat is dan 10 euro.

Bedankt voor het bezoeken van [LA].
Komt u gerust nog eens langs. :)

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 20:41

JT

VETAK y0

[..]

Dus als ik zeg 'jij bent een teringlijer en je moeder is hoer :+'

MET die smilie, dan ist goed ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Maareuh hier ging het niet om, en ik zit weer meer stennis te schoppen dan nodig is ;) :+

Waar het dus op neer komt, handel die shit wat netter af.. Das al..

Enneuh de groenten van hak moet je hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse

[..]

Nee dat zou wat worden :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 22:08 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

waarschijnlijk heb je dan mijn post nog steeds niet helemaal begrepen...

mensen helpen oke, maar de enige (en terechte) tegenprestatie is dat je eerst zelf wat moeite hebt gedaan, en dat ook laat zien (nou ik heb hier en hier gekeken, daar en daar gezocht, maar... [probleem])

Dat staat echt al heel anders.

Denk je niet dat mensen steeds minder behulpzaam zullen worden als iedereen maar denkt: oh even snel mn vraagje hier neerdumpen, ik ben lui en heb geen zin om zelf wat te doen... kijk wel ff over 2 uurtjes of er is gereplied.

Nou, als dat op grote schaal gebeurt, zullen de mensen die jou helpen steeds minder bereid zijn de moeite voor JOU te doen terwijl je zelf helemaal er niets voor doet.
Ik geloof dat ik mensen meer help, dan dat ik om hulp vraag.. Enneuh dat erbij zetten dat ik gezocht heb etc, vind ik in mijn ogen onzinnig aangezien je er toch wel vanuit mag gaan dat je gezocht hebt voordat je er een post van gaat maken.. Maarjah ik zal de volgende keer al me bronnen + bewijs materiaal erbij zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 22:08 schreef JT het volgende:

[..]

Dus als ik zeg 'jij bent een teringlijer en je moeder is hoer :+'

MET die smilie, dan ist goed ?
Zelfs zonder mag je dat van mij zeggen.. Maarjah wie ben ikkeuh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Ik vin et ook vrij loos van die mensen die erbij brullen: HEB DE SEARCH GEBRUIKT, of zelfs in de topictitel de melding 'Heb gezocht' zetten.

Dat je niet kan vinden in de search wat de refreshrate van die wazige :z kaart-monitor combo is vin ik btw vrij voorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 05 mei 2002 22:11 schreef Joep het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik mensen meer help, dan dat ik om hulp vraag..
heel goed, maar dan nog kan je topic zo makkelijk te vinden zijn dat ie op slot moet (ja, ik heb ook wel eens een slotje op mn topic gehad omdat ik niet goed gezocht had klaarblijkelijk ;))
Enneuh dat erbij zetten dat ik gezocht heb etc, vind ik in mijn ogen onzinnig aangezien je er toch wel vanuit mag gaan dat je gezocht hebt voordat je er een post van gaat maken.. Maarjah ik zal de volgende keer al me bronnen + bewijs materiaal erbij zetten..
Als een mod zelf binnen 3 sec het antwoord kan vinden en de topicstarter zegt zelf niet wat ie allemaal al heeft gedaan om het antwoord te vinden, dan vind ik het gerechtvaardigd dat de mod in eerste instantie denkt: 'mja, misschien moet je eerst maar eens zoeken aangezien ik het ook binnen no-time kan vinden'

Snap je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 22:15 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

heel goed, maar dan nog kan je topic zo makkelijk te vinden zijn dat ie op slot moet (ja, ik heb ook wel eens een slotje op mn topic gehad omdat ik niet goed gezocht had klaarblijkelijk ;))
[..]

Als een mod zelf binnen 3 sec het antwoord kan vinden en de topicstarter zegt zelf niet wat ie allemaal al heeft gedaan om het antwoord te vinden, dan vind ik het gerechtvaardigd dat de mod in eerste instantie denkt: 'mja, misschien moet je eerst maar eens zoeken aangezien ik het ook binnen no-time kan vinden'

Snap je? :)
Dan mag die mod me in die 3sec het antwoord wel ff erbij zetten, en misschien nu nog geven + de url.. ;) :+ Jah ik weet het antwoord nu wel, maar ik durf te beweren dat hij het niet vind in die tijd dat hij me topic gesloten heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 05 mei 2002 22:17 schreef Joep het volgende:
Dan mag die mod me in die 3sec het antwoord wel ff erbij zetten, en misschien nu nog geven + de url.. ;) :+ Jah ik weet het antwoord nu wel, maar ik durf te beweren dat hij het niet vind in die tijd dat hij me topic gesloten heeft..
Nee, je zoekt maar lekker ZELF. We zijn niet ingehuurd om alle lamlendigen te helpen, maar om te modereren. Dat houdt o.a. in dat je overbodige topics filtert, en dit is er zo eentje.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 05 mei 2002 22:17 schreef Joep het volgende:

[..]

mods in hun 'vakgebied' weten meestal dondersgoed waar wat te vinden is, en als ze nog eens het antwoord hapklaar zouden geven, dan zou het nog niet helpen aangezien mensen dan zien dat ze toch wel geholpen worden.

Is altijd makkelijk om ff snel een topic neer te dumpen die uiteindelijk altijd opgelost wordt ook al was het zelf makkelijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 22:20 schreef Exirion het volgende:

[..]

Nee, je zoekt maar lekker ZELF. We zijn niet ingehuurd om alle lamlendigen te helpen, maar om te modereren. Dat houdt o.a. in dat je overbodige topics filtert, en dit is er zo eentje.
Als mod hoor je ook een voorbeeldfuntie te hebben.. En aan jou antwoord te zien denk ik aan een broekie die misschien de wereld is moet gaan ontdekken.. (en neej dis geen flame tegenover jou)..

En voor de 3x ik heb het al gevonden, hij haalt het makkelijk.. Er zitten namelijk 2 ramdaccies op.. Zow goed.. Ventje.. En nu jij weer..

[edit] ga er svp niet op in.. Zit je alleen maar te narren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 22:21 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

mods in hun 'vakgebied' weten meestal dondersgoed waar wat te vinden is, en als ze nog eens het antwoord hapklaar zouden geven, dan zou het nog niet helpen aangezien mensen dan zien dat ze toch wel geholpen worden.

Is altijd makkelijk om ff snel een topic neer te dumpen die uiteindelijk altijd opgelost wordt ook al was het zelf makkelijk te vinden.
En waarom dan niet de moeite nemen om er een ja neer te zetten.. Sorry hor, maar vind het gewoon weg het afschuiven van een post met een goedkoop slotje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 05 mei 2002 22:22 schreef Joep het volgende:
Als mod hoor je ook een voorbeeldfuntie te hebben..
Aha, dus ik moet alles voor jou gaan voorkauwen omdat ik een voorbeeldfunctie heb? Right.
En aan jou antwoord te zien denk ik aan een broekie die misschien de wereld is moet gaan ontdekken.. (en neej dis geen flame tegenover jou)..
Tegenover wie dan? Maar goed, ik voel me in het geheel niet aangesproken dus zal er ook maar niet op in gaan.
En voor de 3x ik heb het al gevonden, hij haalt het makkelijk.. Er zitten namelijk 2 ramdaccies op.. Zow goed.. Ventje.. En nu jij weer..
Fantastisch. Kan deze klaagmuur dan nu gesloten worden?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 05 mei 2002 22:24 schreef Joep het volgende:

[..]

En waarom dan niet de moeite nemen om er een ja neer te zetten.. Sorry hor, maar vind het gewoon weg het afschuiven van een post met een goedkoop slotje..
als een topic terecht een slotje krijgt voor de maatstaven die hier op GoT gelden (dwz vragen die makkelijk kunnen worden opgelost door zoeken/zelf wat moeite doen) dan is dat in geen gevallen goedkoop hoor ;)

Als het goed is, zijn mensen hier op GoT nooit te beroerd om behulpzaam te zijn als het van twee kanten komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 22:27 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

als een topic terecht een slotje krijgt voor de maatstaven die hier op GoT gelden (dwz vragen die makkelijk kunnen worden opgelost door zoeken/zelf wat moeite doen) dan is dat in geen gevallen goedkoop hoor ;)

Als het goed is, zijn mensen hier op GoT nooit te beroerd om behulpzaam te zijn als het van twee kanten komt.
Met een slot kan die er dus niet van 2 kanten komen of wel?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 22:26 schreef Exirion het volgende:
Op zondag 05 mei 2002 22:22 schreef Joep het volgende:
[..]

Aha, dus ik moet alles voor jou gaan voorkauwen omdat ik een voorbeeldfunctie heb? Right.

Fantastisch. Kan deze klaagmuur dan nu gesloten worden?
Heb ik dat ooit gezegd.. Als jij dat leest, ga gerust je gang.. Ik had het over je taalgebruik en je zinsopbouw..

Hehe voel je je aangevallen als opper surpreme got god ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 22:28 schreef Joep het volgende:

[..]

Het had al van jouw kant moeten komen VOORdat je het topic opende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 05 mei 2002 22:28 schreef Joep het volgende:

[..]

Een slot was niet nodig geweest als jij wat beter gezocht had of had laten zien wat je zelf allemaal al geprobeerd had...

Met andere woorden: het had dus van één kant moeten komen in dit geval, en die topics gaan dus onverbiddelijk op slot.

edit: wat pollewob zegt dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 22:29 schreef Pollewob het volgende:
Het had al van jouw kant meoten komen VOORdat je het topic opende :)
Jah schat ik had al gezocht, ga jij die topic eerst is lezen voordat je je ermee gaat bemoeien..

ps modjes loopt dit niet uit de hand?? :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 22:24 schreef Joep het volgende:

[..]

Hallo, daar ben ik dan. Nu ik tot 3x lees dat je het gevonden hebt kan ik eindelijk reageren ;) :+

De rede waarom dat topic dicht ging is je inmiddels wel duidelijk denk ik, het antwoord was dus wel degelijk zelf te vinden. Waarom ik geen antwoord geef in de slotposting, is natuurlijk dat dan het effect wat het slotje moet geven, weg is. Namelijk dat er hier van je verwacht wordt dat je zelf moeite doet voordat je hier een vraag dumpt. Want zo komt jouw vraag op mij over.

En dan vervolgens een topic in LA starten heeft dan vaak het gevolg dat daar het antwoord op gegeven wordt, daar word ik ook niet veel blijer van....

Maar goed, je hebt gezien dat het zelf uit te zoeken was, en hopelijk zal je dat in de toekomst meteen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 22:30 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Een slot was niet nodig geweest als jij wat beter gezocht had of had laten zien wat je zelf allemaal al geprobeerd had...

Met andere woorden: het had dus van één kant moeten komen in dit geval, en die topics gaan dus onverbiddelijk op slot.
Zie mijn antwoord op het aangeven dat ik al gezocht had.. Vind ik niet nuttig.. Dank je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 05 mei 2002 22:29 schreef Joep het volgende:
Hehe voel je je aangevallen als opper surpreme got god ;) :P
Nee hoor, maak je geen zorgen. We worden alleen een beetje zat van elke dag hetzelfde gemekker over 'waarom helpen ze me niet gewoon ipv overal een slotje op te pleuren'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 05 mei 2002 22:30 schreef Joep het volgende:

[..]

Jah schat ik had al gezocht, ga jij die topic eerst is lezen voordat je je ermee gaat bemoeien..

ps modjes loopt dit niet uit de hand?? :? ;)
blijkbaar niet goed genoeg, en wij kunnen niet aan jou ruiken dat jij al gezocht had. Des te meer omdat het antwoord klaarblijkelijk snel kan worden gevonden, doet erg suggereren dat je er niets voor hebt gedaan.

En ik vind dit niet uit de hand lopen hoor, verloopt nog vrij vriendelijk ook al heb ik deze discussie al ettelijke malen moeten voeren. Ik hoop dat jij een beetje gaat inzien waarom dit soort topics op slot gaan (tot nu toe tevergeefs, maar ej ik blijf proberen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 22:31 schreef Courage het volgende:

[..]

Hallo, daar ben ik dan. Nu ik tot 3x lees dat je het gevonden hebt kan ik eindelijk reageren ;) :+

De rede waarom dat topic dicht ging is je inmiddels wel duidelijk denk ik, het antwoord was dus wel degelijk zelf te vinden. Waarom ik geen antwoord geef in de slotposting, is natuurlijk dat dan het effect wat het slotje moet geven, weg is. Namelijk dat er hier van je verwacht wordt dat je zelf moeite doet voordat je hier een vraag dumpt. Want zo komt jouw vraag op mij over.

En dan vervolgens een topic in LA starten heeft dan vaak het gevolg dat daar het antwoord op gegeven wordt, daar word ik ook niet veel blijer van....

Maar goed, je hebt gezien dat het zelf uit te zoeken was, en hopelijk zal je dat in de toekomst meteen doen. :)
Als ik per toeval er achter kom vind ik het zeker geen uitweg voor de toekomst ;) :) Sjorry.. ben het er nog steeds niet meeeens, maarjah denk toch dat we hier niet uit gaan komen, dus pleur maar dicht deze zinloze topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 05 mei 2002 22:31 schreef Joep het volgende:

[..]

Zie mijn antwoord op het aangeven dat ik al gezocht had.. Vind ik niet nuttig.. Dank je..
vinden wij dus wel nuttig aangezien wij niet kunnen ruiken wat jij al eraan hebt gedaan. En des te meer omdat het makkelijk gevonden kan worden, doet suggereren dat je zelf niets hebt gedaan (-1 dubbelpost).

Jij ook bedankt he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 22:31 schreef Exirion het volgende:

[..]

Nee hoor, maak je geen zorgen. We worden alleen een beetje zat van elke dag hetzelfde gemekker over 'waarom helpen ze me niet gewoon ipv overal een slotje op te pleuren'.
Jah dat gemekker zoals jij het noemt hoort nou eenmaal bij het pakketje.. ;) Dus wees slim, en word een user, zoals ik.. Kan je ook lekker etteren ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 05 mei 2002 22:34 schreef Joep het volgende:
Kan je ook lekker etteren ;)..
Geen behoefte aan, want ik ben geen broekie dat nog weinig van de wereld weet en overal tegenaan moet schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
:O

Als je serieus zo denkt ( ja ik zie de ;) wel, maar bij jou zegggen smilies geloof ik niet zoveel :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
Op zondag 05 mei 2002 22:35 schreef Exirion het volgende:

[..]

Geen behoefte aan, want ik ben geen broekie dat nog weinig van de wereld weet en overal tegenaan moet schoppen.
Hehe neej word een schaap en ga je totaal aanpassen aan de maatschappij ;).. Neej dank je, ik blijf wel lekker schoppen.. Geeft al aan dat een broekie niet zowveel nadenkt over de wereld heh ;)

En nu gaak toch echt niet meer reageren op dit gezever.. Heb wel wat beters te doen nu.. :+

Dikke pik, drie bier!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 20:08

JvS

Ik heb hem zelf ook

Deze discussie leid nergens toe. We willen hier en hoog niveau waarbij je duidelujk aangeeft dat je wat gedaan hebt en dat je dat dus ook gedaan hebt.

ben je het daar niet mee eens dan zit je op het verkeerde forum :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.