Toon posts:

[FLASH] Heel cool!!

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
F*k man, lange tijd niet meer zo'n strakke site gezien ... must click allert!

(Ga bij de intro-site even met je muis over beide opties heen, html site/flash site)

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Site zuigt:

-te lang laden
-geen mooi geheel
-te lang wachten op info
-onduidelijke navigatie voor leken
-geluiden die je niet uit kan zetten
-zogenaamd venster in xp stijl (ik heb de oude windows look en er zijn ook mensen met linux ed)

Animaties zijn wel leuk gedaan ja maarja, doet me beetje denken aan der bauer dit.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

WIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJS (sorry voor schreeuwen)

Zeer strak ja... echt gaaf

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 09:46
heel cool begin scherm idd

Do you feel lucky punk? well do you?

Bier, Whiskey en Metal!!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:42

RedFox

Heb je een OV ofzo?

wow, de animaties zijn erg mooi :9~

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Verwijderd

Redelijk kut op zich, precies wat Nelis al zei.
Wat me vet irriteerde (na zo'n 3 minuten laadtijd..) was het antwoord op "who are we?" -the best..

En als je dan toch zo veel tijd in 3d animaties steekt, waarom ga je dan toch een stel wingdings gebruiken voor je damn navigatie..?

Leuke animaties, maar verder ronduit vervelend..

Verwijderd

IDD het handje is wel leuk, maar het feit dat die er zo lang in moet is erg jammer. Overkill.

Verwijderd

Z'n tijd ver vooruit, echt retegaaf!

Bedankt dat je dit meeedeelt, echt Fat.

(jongens_________ niet jaloers zijn :P :D :+)

++++++++ ^^^ dit is een grap ^^^+++++++++

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:54

Bjorker

Cadillacs rule!

Is het jullie ook opgevallen dat als je de html optie kiest, je veel meer en overzichtelijkere informatie krijgt. Wat ik wil zeggen, is dat deze flashanimaties wel erg mooi gemaakt zijn, maar irritant zijn omdat onduidelijk is waar alles staat (en een behoorlijke laadtijd hebben ja...zelfs met een @home kabelmodem)

Nope

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mwaah.. animaties zijn wel leuk bedacht..

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:17

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Op zondag 05 mei 2002 21:48 schreef Nelis het volgende:
Site zuigt:

-te lang laden
-geen mooi geheel
-te lang wachten op info
-onduidelijke navigatie voor leken
-geluiden die je niet uit kan zetten
-zogenaamd venster in xp stijl (ik heb de oude windows look en er zijn ook mensen met linux ed)

Animaties zijn wel leuk gedaan ja maarja, doet me beetje denken aan der bauer dit.
Hier sluit ik me bij aan. Ik heb dan wel xp, maar niet in die lelijke vorm.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Flash is altijd leuk :D
Mijn broertje kan het erg goed, waar ik jaloers op ben :(

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-09 21:32

Dennahz

Life feels like hell should.

zeur niet zo over die laadtijden.. er zijn 2 opties 'html' en 'flash' neem dan html als je trage verbinding hebt

Twitter

• DonCorleone
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-01 09:12
W00T dik relax mooie site man.
staat alleen weinig info op maar perfect id en design!
B-)

respect tha DON Don's SPECS

Verwijderd

Ik vind hem erg tof, mooiste animaties die ik in een poos heb gezien. Wel erg curious naar hoe ze het dus gemaakt hebben... Gelukkig wij wel snelle laadtijd :P

• Jackbq
  • Laatst online: 06-09 13:25
hoe heeft die gast ZOIETS gemaakt? :9~

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 22:38 schreef juss het volgende:
Flash is altijd leuk :D
Mijn broertje kan het erg goed, waar ik jaloers op ben :(
Flash is te vaak compleet overbodig, irritant, [voeg hier een paar nare woorden in].

Goed Flash-gebruik is natuurlijk weer wat anders...

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 10:36

RSP

ziet er vet uit maar volgens mij niet iets wat onze eigen 3d Masters niet kunnen, ik heb al aardig wat werkjes gezien hier die toch minstens zo goed zo niet beter zijn :)

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

Mja, Weer zo'n gevalletje 'zonde van de tijd': zonde van de tijd die er ingestopt is en zonde van de laadtijd: dit riekt naar derbauer, gabocorp, etc, etc...

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Als je naar de informatie en navigatie kijkt lijkt het nergens op, het idee/animatie is echter wel leuk, maar past absoluut niet bij een bedrijf (welk bedrijf noemt zich nou elite :? )

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

Ik vind em niet zo spannend... Maar dat vind ik derbauer ook niet.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Jackbq
  • Laatst online: 06-09 13:25
wat is derbauer?

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 23:16 schreef jackel7007 het volgende:
wat is derbauer?
http://www.derbauer.de

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Nelis, ik had het niet beter kunnen zeggen. Hierdoor krijg je vooroordelen van 'een flash-site is zwaarder dan (D)HTML etc' terwijl een beetje iemand weet dat het net zo goed andersom kan zijn.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Moet eerlijk zeggen dat het er allemaal mooi uit ziet.....maar useless as hell....te groot, te traag, onbruikbaar en onduidelijk..........beetje uit de hoogte ook wel, en waarom ze hiervoor nou flash 6 nodig hadden?

• crisp
  • Laatst online: 16:19

crisp

Devver

Pixelated

flash dient alleen dan gebruikt te worden als flashgebruikers je doelgroep zijn, voor de rest zou ik het het liefst compleet geelimineerd zien van het internet; ik heb geen zin om een plugin te gaan downloaden om een veel te zware site te gaan bekijken op zoek naar een klein stukje informatie...

Intentionally left blank

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op maandag 06 mei 2002 00:25 schreef crisp het volgende:
flash dient alleen dan gebruikt te worden als flashgebruikers je doelgroep zijn, voor de rest zou ik het het liefst compleet geelimineerd zien van het internet; ik heb geen zin om een plugin te gaan downloaden om een veel te zware site te gaan bekijken op zoek naar een klein stukje informatie...
Sja als je zo begint wordt het nogal een oeverloze discussie. Elimineer DHTML, JAVA, JavaScript dan meteen.. DHTML omdat het ook vaak slecht gebruikt wordt en soms pagina's ontzettend traag en groot maakt, niet compatible is met alles etc etc. JAVA omdat dat pagina's zowiezo traag maakt en Javascript elimineren we omdat het vaak niets zinnigstoevoegt. Wie wordt er tenslotte blij van wat MouseOvers.

Nee ik vind het flauwekul om te zeggen dat er iets moet verdwijnen, als ik een site maak waarbij de homepage 80 kB wordt bij gebruik van DHTML en 40 bij gebruik van Flash (4) dan gebruik ik gewoon Flash. Sim-pel. Net als DHTML/Java/Javascript.. ook Flash is een middel, geen doel om tot een eindresultaat te komen.

Dat niet iedereen dat begrijpt is een tweede maar heeft niets te maken met wel Flash of geen Flash. De tijd dat mensen bang zijn voor nieuwe dingen hebben we na de auto, het vliegtuig en de trein dacht ik wel gehad.

Was de plugin van Flash 5 MB geweest dan had je argument een aardige fundering gehad, maar van die paar KB ligt alleen een -dwarse- modemgebruiker nog wakker.

Trouwens geen zin in verdere discussie over dit oeroude onderwerp, denk dat we het wel eens zijn (en anders maar niet). Sommige mensen kunnen moet je ook geen schaar, hamer of mes geven.. ze maken er alleen dingen kapot mee.. maar het zijn wel degelijk gereedschappen die ook dingen kunnen maken.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

* waxle drinkt waxle een biertje op

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Verwijderd

erg mooi gedaan iig, of nuttig is is een tweede, maar de design opzich is heel creatief

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-08 22:41
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Die site is cool!!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

AL die vuurwapens bij "High Speed connection" is echt cool 8-)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

De 3D modelling is iig heel erg mooi gedaan :)

Ik lag dubbel toen ik *plop* kreeg te zien bij low speed connection.. heel droog :D

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik vinnum strak!
Die Flash site is echt een show waar ze het om doen. Het is ook 90% amuserend en 10% informatief en noem die hele reutemeteut aan eisen maar op waar een Flash site aan moet voldoen.

Ze hadden beter erbij kunnen zetten dat de html site (niet bekeken overigens) informatief is en de Flash site echt even de tijd nodig heeft...niks toevoegt...maar wel een beeld geeft van hun kunnen (vraag is: doen ze dit ook voor een klant, 'ff' invoegen zo'n animatie en shit, als klant niet tevreden is, weer wijzigen..??)

Overigens is die XP style zwaar not done. Ze zouden juist, als ze toch een hele stijl creëren, gewoon ook een chroom uitziend scherm moeten fixen...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

't is vet gedaan, maar (de flash versie) zwaar overdone :) het is duidelijk wat hun doelgroep is, want dit is echt een typisch voorbeeld van een site waar ik thuis (met isdn dus) niet naar wil kijken, en ik geloof dat veruit de meeste mensen nog steeds een "trage" verbinding hebben.

Wat ik wel jammer vind is dat het gewoon een rommelig zooitje is. Overal wordt wat anders toegepast, de enige overeenkomst is eigenlijk dat het 3D is, en daar zijn ze toegegeven flink in thuis :)

De XP windows zijn gewoon triest. Er worden hele styleguids gemaakt waarin per pixel staat hoe die windows in je OS in elkaar zitten, en dat krijg je deze dingen :{
Juist hier krijgt windows een slechte naam van :D

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

pfoeh die gasten hebben een ego zeg,.... veel VORM , maar weinig INHOUD....

Verwijderd

Dit zijn zeker animaties om je vingers bij af te likken!!!....

....maar zelfs met mijn @home verbinding was de site echt tergend traag. De weinige informatie die er op staat is het lange wachten eigenlijk niet waard.

Met deze site worden de Flash-capaciteiten van de makers heel goed naar voren gebracht, maar hun capaciteit om informatie goed- en duidelijk weer te geven is SLECHT.

denk eraan.... MOOI is niet altijd GOED...
volgende keer kunnen ze beter een compromis sluiten tussen de graph's en de speed. Dan wordt het een TOPPER!

Verwijderd

Ik vind het echt niet mooi :{

Verwijderd

die hand enzo is wel fuckin mooi zeg... echt wel het wachten waard

Verwijderd

Dit is duidelijk geen website, maar meer een demo... Geeft uiteraard niks. Ik denk dat die gasten zeer goed kunnen animeren / 3d modellen, maar van websites bouwen hebben ze geen kaas gegeten.....

Verwijderd

Ik vind het niet zo slecht uitzien hoor. Die preloader met die fingers vind ik wel goed gedaan, de animatie dan.

Verder is het wel leuk gedaan hoor, die meid/jongen kan zeker wel animeren. :)
Zoiets zou wel leuk zijn voor een spel, maar niet voor een site eigenlijk. Maar zeker wel bedankt voor de link!

• Malebolgia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 22:54

Malebolgia

Move, or be moved

qua flash graphics is het nou niet echt bijzonder vind ik. Wel qua 3D modellen, maar dat heeft niets met flash te maken. Ze hebben 3D modellen wel heel goed met Flash verweven, maar that's all. Verder laat dit gewoon zien wat je wel niet kan met flash/3d modellen, en is het handig voor online entertainment sites.

"People should know when they're conquered..."

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

De graphics zijn echt supervet, ik heb :9~ naar het scherm gekeken, maar de inhoud stelt echt heel weinig voor, maar daar hebben zo ook een HTML pagina voor gemaakt, die flash-pagina is gewoon om te laten zien wat ze wel niet allemaal kunnen.

Verwijderd

De meesten onder jullie zijn allemaal redelijk kritiek, die mannen hun werk is het maken van 3d filmpjes en flash sites. Hun opzet om hun site dan zo prachtig te maken is dan ook niet meer dan normaal, de content van de site is het filmpje zelf, daarmee hebben ze meer gezegd dan een lame tekst waarin staat dat ze flashkes en 3d filmpjes kunnen maken!

Voor dit bedrijf vinduk em ideaal, voor een schoenwinkel zou dat natuurlijk iets anders zijn.. Hetzelfde geld voor Derbauer natuurlijk...

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 14:29 schreef 3d-dude het volgende:
De meesten onder jullie zijn allemaal redelijk kritiek, die mannen hun werk is het maken van 3d filmpjes en flash sites. Hun opzet om hun site dan zo prachtig te maken is dan ook niet meer dan normaal, de content van de site is het filmpje zelf, daarmee hebben ze meer gezegd dan een lame tekst waarin staat dat ze flashkes en 3d filmpjes kunnen maken!

Voor dit bedrijf vinduk em ideaal, voor een schoenwinkel zou dat natuurlijk iets anders zijn.. Hetzelfde geld voor Derbauer natuurlijk...
Dat klopt wat je zegt, maar toch kun je content niet onderschatten. Zonder leuk content of nuttig content zullen mensen toch wegblijven. (Ik zeg niet dat ik die site bagger vind, ik vind het juist cool)
Kijk maar naar de animatie film Shrek. Het is zo'n succes geworden, denk ik, dankzij zijn goede plot, mensen vinden het gewoon een leuk verhaal. Uiteraad ook dankzij zn techniek, maar dat bepaalt niet alles.

Verwijderd

De site heeft opzich een zeer mooie grafische layout, alleen jammer dat het laden zo lang duurt, dat maakt het meteen een stuk onaangenamer ;(

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 15:26 schreef Cool_Duck het volgende:

[..]

Dat klopt wat je zegt, maar toch kun je content niet onderschatten. Zonder leuk content of nuttig content zullen mensen toch wegblijven. (Ik zeg niet dat ik die site bagger vind, ik vind het juist cool)
Kijk maar naar de animatie film Shrek. Het is zo'n succes geworden, denk ik, dankzij zijn goede plot, mensen vinden het gewoon een leuk verhaal. Uiteraad ook dankzij zn techniek, maar dat bepaalt niet alles.
jah oke, maar in dit geval is het filmpje hun showcase, wat wil je dat ze vertellen? Zo'n onzinnige zever zoals ik ben Joe en dit is mijn computer waar ik nooit vannachter kom...
Hun portofolio staat er duidelijk op, en als iemand intresse heeft aan zo'n firma dan heeft die aan die flash + protofolio genoeg om te weten wat voor vlees hij in de kuip heeft.. Je komt veel van die sites tegen van webdesign bedrijven waarvan de site echt bagger is, ik persoonlijk begrijp niet hoe die firma's erin slagen iets te verkopen als je nog niet voor je eigen firma een eigen site kan maken die de moeite waard is...

ik kwam bv overlaatst een site tegen van een webdesign firma en die gebruikten PHPNuke, nou jah, dat vind ik persoonlijk dus echt schandalig eh, liever een no-nonsens knappe flash site zoals deze!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 11:09

Nietzman

Woei!

Tjah.... grappig... lachen...

Aleen zo ongelovelijk traag en log.... (flash 6 had men nodig voor de videofrutsels lijkt me) en echt nuttige dingen staan er niet op he?

Geef mij maar een HTML pagina met iets boeiends erop :+

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

-Dat zogenaamde windows xp loading scherm sux echt zwaar.
-Laden duurd veeeeeel te lang.
-Het enigste dat cool is is het keuze scherm tussen die 2 ballekes.

• Error323
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 20:24

Error323

d-_-b

Ok duidelijk deze is beter dan 2advanced en derbauer bij elkaar tot de 3405204356 :) 3D ro00lz... en design is strak... wat boeit mij die info hierop nou... tgaat ff om de show. Echt heeeeeeeeeel vet gemaakt!!!!!!!!!!

:: Error

github.com/Error323

Verwijderd

Vind't laden wel erg :r mja ik wacht af :)

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Animaties zijn erg gaaf gemaakt, voor de rest zit de site best gaar in elkaar...

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 18:08 schreef Error323 het volgende:
Ok duidelijk deze is beter dan 2advanced en derbauer bij elkaar tot de 3405204356 :) 3D ro00lz... en design is strak... wat boeit mij die info hierop nou... tgaat ff om de show. Echt heeeeeeeeeel vet gemaakt!!!!!!!!!!

:: Error
Dit is jouw mening. Anderen (zoals ik) zullen weer zeggen 2Advanced rulez... Iedereen heeft zn eigen verwachtingen/smaak qua websites, dus je kan niet zomaar zeggen, deze is beter, of die is beter.

Verwijderd

Ik vind em erg cool, maar het is niet echt een flash site...Meer dat flash het medium is waarin gewoon een aantal 3d filmpjes draaien, want als je goed kijkt is alles gewoon pixels.
Maar die gasten zijn in elk wel goed bezig qua 3d shit :)

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
Ik vind 't, om maar even modern te zeggen, een zwaar rulerende site qua graphic design. Ziet er allemaal zeer strak uit en animatisch lopen volgens mij foutloos.

Dat het een langzame site is, ben ik met je eens. Maar deze site is niet met het doel, om informatie naar de bezoeker te verstrekken, opgezet. Het belangrijkste wat ze met de site willen bereiken, is volgens MIJ, laten zien wat ze in hun mars hebben.

Een normale site voor een school, een ministerie of gewoon een bedrijf heeft een heel ander doel en zal op een hele andere wijze gemaakt worden.

Een rallyrace auto is ook niet zo comfortabel als een dikke Mercedes S-klasse bak, maar dat is het doel van een rallyauto helemaal niet. Die moet vermogen hebben en tegen een stootje kunnen (net als de bestuurder :D).

Erg knap gemaakte site is mijn eindoordeel :P

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 21:43 schreef Snipes het volgende:
F*k man, lange tijd niet meer zo'n strakke site gezien ... must click allert!

(Ga bij de intro-site even met je muis over beide opties heen, html site/flash site)
Erm,
Je laad heeel lang...en wat krijg je dan...BIJNA NIX!
echt weird hoor :?

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Absolute crap, op sites die er langer over doen als 30 seconden zijn bij mij gediskwalificeert.

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 09:38

CBA

een vat, een vat, een vat !

Mooi, maar zo nutteloos als iets ...

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Pagina: 1