Missie gemaakt voor OFP

Pagina: 1
Acties:

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het is me eindelijk gelukt een fatsoenlijke missie te maken voor Operation Flashpoint. Voordat ik hem naar een aantal sites toe stuur voor het 'grote publiek' zou ik willen vragen of er iemand is hier die hem wil testen? Alles zit erin, briefing, overview, intro, outro...

Als je opmerkingen hebt hoor (lees) ik het wel.

Download "Retaliation"

Zijn er nog andere serieuze editors aanwezig die ook een missie hebben gemaakt voor OFP?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:18
ik speel het spel zelf niet, maar ik vind het wel goed van je dat je zo'n map hebt proberen te maken
mappen is cool >:)

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 21:25 schreef CorteXx het volgende:
Het is me eindelijk gelukt een fatsoenlijke missie te maken voor Operation Flashpoint. Voordat ik hem naar een aantal sites toe stuur voor het 'grote publiek' zou ik willen vragen of er iemand is hier die hem wil testen? Alles zit erin, briefing, overview, intro, outro...

Als je opmerkingen hebt hoor (lees) ik het wel.

Download "Retaliation"

Zijn er nog andere serieuze editors aanwezig die ook een missie hebben gemaakt voor OFP?
Voordat ik hem download wil ik graag weten waar die overgaat?

• CorteX
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 21:31 schreef FunkyMonk het volgende:
Voordat ik hem download wil ik graag weten waar die overgaat?
Een BMP rijdt over een (door de Amerikanen geplaatste) mijn, waar de Russen wraak voor nemen. Ze vallen jouw kamp aan (in Goisse, een dorpje op Malden) en nadat je die hebt overleefd val jij twee kampjes van hun aan. Je hebt de beschikking over 9 soldaten.

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 21:42 schreef CorteXx het volgende:

[..]

Een BMP rijdt over een (door de Amerikanen geplaatste) mijn, waar de Russen wraak voor nemen. Ze vallen jouw kamp aan (in Goisse, een dorpje op Malden) en nadat je die hebt overleefd val jij twee kampjes van hun aan. Je hebt de beschikking over 9 soldaten.
I will download! :) Ben hem testen! :)

• Crash
Op zondag 05 mei 2002 21:42 schreef CorteXx het volgende:

[..]

klinkt goed
heb je hem trouwens zelf helemaal gecompiled,
dus het hele level zelf gemaakt? (neem aan van wel)

• CorteX
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 21:46 schreef Crash-Override het volgende:
klinkt goed
heb je hem trouwens zelf helemaal gecompiled,
dus het hele level zelf gemaakt? (neem aan van wel)
Ja, tuurlijk! :) Voor sommige dingen heb ik een programma moeten gebruiken (converten naar .paa en comprimeren files naar .PBO). Voor de rest is www.ofpeditingcenter.com een enorm handige site. Ben er een uurtje of 10 mee bezig geweest denk ik, vooral het testen duurt lang.

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op zondag 05 mei 2002 21:50 schreef CorteXx het volgende:

[..]
Ben er een uurtje of 10 mee bezig geweest denk ik, vooral het testen duurt lang.
Dat is niet eens zo lang volgens mij. Ik ben ook weleens een paar uurtjes bezig geweest met prutsen voor een quake2 map, maar ben er maar mee opgehouden ;)

hmmz

• Crash
Op zondag 05 mei 2002 21:58 schreef DJ^ het volgende:

[..]

Dat is niet eens zo lang volgens mij. Ik ben ook weleens een paar uurtjes bezig geweest met prutsen voor een quake2 map, maar ben er maar mee opgehouden ;)
ja maar het verschil qua tijd zit ook in de kwestie van of je het wel of niet goed kan,
mischien had hij het sneller door dan jou, waardoor hij minder tijd kwijt was :P

• CorteX
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 21:58 schreef DJ^ het volgende:
Ik heb natuurlijk eerst veel research gedaan naar hoe je zo'n missie maakt, dus ook veel testmissies gemaakt. Als ik dat erbij tel zal het wel stukken meer zijn geweest. Ik wilde voorkomen dat hier bugs in kwamen te zitten, die er later weer moeilijk uit gehaald konden worden.

Als je weet hoe het moet, gaat het stukken sneller. Maar mappen voor OFP duurt sowieso niet zo lang hoor. Als ik kijk hoe lang ik met Unreal-levels bezig ben geweest is dit niets. Vooral cutscenes maken en testen neemt tijd in beslag, de opzet duurt niet zo lang.

Verwijderd

Hij is cool!!! :) 8-) Toffe missie niet te moeilijk niet te makkelijk goed gebalanceerd! Hij is cool! 8-) Geen foutjes ontdekt maar heb hem niet uitgebreid gespeeld nu geen zin in. :P

• CorteX
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 22:12 schreef FunkyMonk het volgende:
Hij is cool!!! :) 8-) Toffe missie niet te moeilijk niet te makkelijk goed gebalanceerd! Hij is cool! 8-) Geen foutjes ontdekt maar heb hem niet uitgebreid gespeeld nu geen zin in. :P
Dank u. Dank u. :)

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 22:22 schreef CorteXx het volgende:

[..]

Dank u. Dank u. :)
Wat ik vergeten was je cutscenes zijn ook mooi! :) Keep up the good work! :)
Pagina: 1