zal vast iets sneller zijn alleen je register e.d word wel vervuild en dat is toch de ergste vertrager die er is (op spyware na)
ja... als je veel geld hebt dan kun je een 15000rpm scsi schijf kopen
Ik heb al bij pricewatch wat rondgekeken, maar ik vond geeneen snelle harddrive van iets van 1 gigabyte. Als iemand weet hoeveel zoiets kost en waar ik dat kan vinden zou het mooi zijn.
1 gb en snelOp zondag 05 mei 2002 21:28 schreef lj2000 het volgende:
Ik heb al bij pricewatch wat rondgekeken, maar ik vond geeneen snelle harddrive van iets van 1 gigabyte. Als iemand weet hoeveel zoiets kost en waar ik dat kan vinden zou het mooi zijn.
een snelle hdd voor je os is een heel normaal iets. ikzelf heb een 10k rpm scsi hdd voor windows en gewoon ide voor data.Op zondag 05 mei 2002 21:28 schreef lj2000 het volgende:
een schijf van 1 gig is echter altijd trager dan de traagste schijven die nu verkocht worden. als je er qua snelheid op vooruit wilt gaan moet je toch echt aan een moderne 7200 rpm ide (als je die niet al hebt) of een 10k rpm scsi kopen. (of 15k als je geld hebt)
leuke combi is dan een tekram u2w of u160 kaartje met een maxtor atlas III 10k rpm of een fujitsu man 10k rpm.
15K seagate schijfje, gebruik ik hier ook (niet als bootdisk, daar heb ik een 10.000rpm quantum diskje voor..
wel lekker snel moet ik zeggen,
en om je vraag te beantwoorden: JA dat heeft veel effect op de snelheid van je pc, (ik had voorheen een 9gb scsi disk, maar dit is het betere werk
) scsi heeft ook een lage access time dat telt ook lekker
wel lekker snel moet ik zeggen,
en om je vraag te beantwoorden: JA dat heeft veel effect op de snelheid van je pc, (ik had voorheen een 9gb scsi disk, maar dit is het betere werk
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
ik heb een win98 op 700MB ide geinstalleerd staan.
snelheid is tussen de 20 en 50MB/s, access time 1.1ms
hoe dit kan? een VMware guest op een ramdrive plaatsen, en dan alleen met de guest werken. Totaal geen harddisk access, en dus bliksemsnel.

een aparte snelle drive is dus wel nuttig, maar om daarvoor nu een scsi-controller + 15K rpm drive voor aan te schaffen
snelheid is tussen de 20 en 50MB/s, access time 1.1ms
hoe dit kan? een VMware guest op een ramdrive plaatsen, en dan alleen met de guest werken. Totaal geen harddisk access, en dus bliksemsnel.
een aparte snelle drive is dus wel nuttig, maar om daarvoor nu een scsi-controller + 15K rpm drive voor aan te schaffen
Pagina: 1