"Image Simulation SCSI CD-ROM Device" ??

Pagina: 1
Acties:

• chux
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik heb WinXP pro een IDE cdrom en een scsi cdrom en scsi burner. En oppeens heb ik uit het niets een extra cdrom drive in me windows verkenner. Als ik ook kijk bij me device manager, staat er oppeens bij cdrom drives een "Image Simulation SCSI CD-ROM Device"

Iemand enig idee wtf dit ding is, en wat ik ermee moet?!?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
welke brandprogrammatuur heb je geinstalleerd?

A wise man's life is based around fuck you

• chux
nero 5.5.8.2 en cdrwin 5.02.000

Verwijderd

Heb je niet toevallig een programma ala Daemon Tools geinstalleerd, die maken ook een virtuele SCSI drive aan

• chux
nee, ik heb niet bewust zo'n programma geinstalleerd. heb al meerdere malen geprobeerd hem te verwijderen, maar hij blijft terug komen.

enig idee wat je aan zo'n virtuele schijf heb dan?

Verwijderd

Nero heeft een van Daemon Tools afgeleid programma genaamd Imagedrive.

Hiermee kun je dus images testen voordat je ze fikt.
Ook kun je de ISO in bv VMware gebruiken als cdromdrive.

scheelt test-cd's dus.

• chux
dat imagedrive heb ik niet geinstalleerd via nero, dus ik denk niet dat die simulation cdrom daar vandaan komt dan!?

ik wil dat ding gewoon weg hebben eigenlijk..

Verwijderd

Dat probleem heb ik dus ook... Weet niemand van welk programma dit afkomstig is? En weet iemand hoe dit in hemelsnaam weg kan? Want verwijderen helpt niet, uitschakelen in het hardare profiel werkt niet, alle brandprogramma's verwijderen helpt ook niet...

Damn...

Verwijderd

Het is in ieder geval geen nero, want ik heb die imagedrive nooit geinstalleerd, dus die kan het niet zijn... Als ik alle brandprogramma's weghaal dan zou je denken dat hij dan ook weg moet zijn of zie ik dat fout?

Verwijderd

Nu ben ik zelfs zover dat hij geen enkele cd-rom speler meer ontdekt :S

• chux
beetje ouwe topic maargoed, ik heb hem nog steeds, hij kwam denk ik bij de install van cdrwin 5. moet eerlijk zeggen dat ik er verder geen last van heb ofzo, heb het maar gewoon zo gehouden..
Pagina: 1