Cooling Socket 7

Pagina: 1
Acties:

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06-2025
Ik ben op zoek naar een nieuwe fan en heatsink voor een P200 MMX omdat die van mij momenteel een tering herrie maakt en niet volledig meer werkt.
Waar kan ik deze spullen nog vinden?
:? :?

Verwijderd

Elke computer-boer heeft nog wel wat 'afdankertjes' liggen.. gewoon even in de buurt rondzoeken dus..

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ja, je moet eens gaan kijken op de gemeente werken bij jou in de buurt, daar kun je veel kleine coolers (40,50,60 mm) vinden.

suc6 ermee

Op de HCC kan je btw. ook nog van die shit kopen

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Bij ons heeft de Mediamarkt nog van zulke dingen....misschien bij de lokale pc/electro boer, maar iig niet online kost veel teveel.
En natuurlijk ff bij de dump kijken....

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:54

Mentalist

[avdD]

Kun je gewoon een So370/SoA cooler op zetten volgens mij :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op zondag 05 mei 2002 20:53 schreef W3ird_N3rd het volgende:
Inderdaad, dat wou ik net al opperen :)

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-02 15:40
Gewoon een simpel coolermaster coolertje :)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Alpha Pal 6045 op zetten >:)

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 20:53 schreef W3ird_N3rd het volgende:
Idd die passen er op mits, je er niet te veel van die mooie transistors bij in de buurt zitten.

Wat ik je adviseer is gewoon even meten wat de maximale afmeting van je HS mag zijn en dan naar je lokale electro-boer stappen.

Ik heb dat nl. ook gedaan voor mijn server en er paste nog een wat oudere coolermastertje op, die kunnen ze "volgens mijn lokale E-boer) nog gewoon bestellen. Suc6

Verwijderd

Ik heb gewoon een coolermaster cooler op mn P200 MMX gelijmd >:) Wordt niet meer dan handwarm.. Met z'n standaard heatsink werd-ie wel verschrikkelijk heet :{

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-02 14:18
gewoon fan van een iets snellere socket 7 koeler afhalen en heb je 'em passief gekoeld
zo draait hier een amd k6-2 450 :)

Verwijderd

Heb toevallig ook een socket 7 heatsink nodig (liefst alleen HS (passief coolen) voor mijn p1 120mHz , voor m`n router.

En nog wat ram sink`s voor m`n radeon...maar dat terzijde..

Dus hou me op de hoogte waar je dat het goedkoopst kan halen :P

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-02 01:54

Speedpete

was barman

Die dingen moeten toch volop te krijgen zijn? Heb er zelf ook nog liggen...

enne, m'n orginele P3 cooler was idd vrijwel even groot.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Op zondag 05 mei 2002 21:00 schreef White-Fox het volgende:

[..]

Idd die passen er op mits, je er niet te veel van die mooie transistors bij in de buurt zitten.

Wat ik je adviseer is gewoon even meten wat de maximale afmeting van je HS mag zijn en dan naar je lokale electro-boer stappen.

Ik heb dat nl. ook gedaan voor mijn server en er paste nog een wat oudere coolermastertje op, die kunnen ze "volgens mijn lokale E-boer) nog gewoon bestellen. Suc6
Je moet er bij ieder mobo op letten of je wel de ruimte hebt voor een heatsink, ook bij moderne borden moet je daarop letten hoor. Als je een heatsink neemt met de oppervlakte van de cpu (5x5cm?) dan past het echt wel. Bij groter moet je inderdaad ff opletten, maar bij moderne mobo's moet je dan ook opletten.

Btw : op mijn IDT C6 225 Mhz zit precies dezelfde cooler als op mijn P3 733...

Verwijderd

Ik zou toch naar een mediamarkt op zoek gaan zoals vermeld is. Daar hadden ze laatst een boel koelers, van 486 tot Pentium weet ik veels. Een echte P MMX koeler zal ongetwjfeld minder herrie maken als een nieuwere socket 370 koeler. Omdat er nu gewoon meer airflow nodig is. Ze kosten geloof ik iets van 7 euro.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Op maandag 06 mei 2002 00:47 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Ik zou toch naar een mediamarkt op zoek gaan zoals vermeld is. Daar hadden ze laatst een boel koelers, van 486 tot Pentium weet ik veels. Een echte P MMX koeler zal ongetwjfeld minder herrie maken als een nieuwere socket 370 koeler. Omdat er nu gewoon meer airflow nodig is. Ze kosten geloof ik iets van 7 euro.
Dan pak je gewoon een So370 cooler en die zet je op 5V, als dat per se nodig is. Je kunt ze natuurlijk ook gewoon op 12V laten en lekker gaan OCen >:)

Pagina: 1