Toon posts:

seagate probleemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goede avond
ik heb zo een 12 weken geleden probleemen met mijn maxtor gehad hij wou niet meer opstarten dus had ik hem naar het bedrijf opgestuurd waarvan ik hem had gekocht ze zeiden dat het zo een 2 tot 8 weken ging duren voordat ik hem terug kreeg nou ik belllen en bellen waar die hd blijft was ie nog steets bij maxtor volgens hun ;( nou 8 weken later hadden we die zaak gebeld dat we het zat waren om zo lang te wachten nou dus hadden hun gezegt van ja het gaat nog lang duren voordat je je maxtor teug krijgt ze zeiden we sturen je wel een seagte op nou wij een week wachten nog geen hd te bekennen nou me ma had een brief geschrefen binnen een week had ik die hd met een brief erbij van dat het gedrijf faiet was gegaan

maar nu het probleem ze hebben mij die hd opgestuurd enzo maar ik had hem erin gezet en hij wou eerst niet booten ik naar een vriend gegaan daar alles geprobeert bleel er een bootvisus op te zitten |:( maarjah eraf gehaald met norton maar er staat op die hd gerepereerd door de fabriek(maar het staat op die hd in het engels) dus ze hebben me hd opgestuurd die al is een keer is stukgegaan :( maar die hd doet met windows xp heel raar heele enge geluiden maar met de andere windows doet ie het goed en is ontzettend langzaam het gaat om de seagate ST320413A
20 GB 5400 rpm Ultra ATA/100 en me hd word ook nog gekoeld

ps ik heb een AMD DURON 1000@1258
320 sd-ram
geforce2mx 400 64mb

wat kan het probleem zijn?
älvast bedankt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou zeggen bel Seagate en leg het uit. Waarschijnlijk kun je de schijf dan gewoon als RMA op sturen.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

idd gewoon een RMAtje van maken :)

Verwijderd

Topicstarter
ok maar hoe lang ben ik me hd dan kwijt als ik hem via rma opstuur?

en krijg ik een nieuwe hd of word me hd die ik opstuur gemaakt?

Verwijderd

Topicstarter
oja als ik hem opstuur krijg ik dan ook een grotere of snellere?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op zondag 05 mei 2002 22:09 schreef clockdevil14 het volgende:
oja als ik hem opstuur krijg ik dan ook een grotere of snellere?
als de jouwe total-loss is en dat model kan niet meer geleverd worden, ja.

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmmmmmmm dat klinkt leuk maar ik heb nog geen andwoord op me vraag gekregen van hoe lang ben ik hem kwijt als ik hem opstuur?

Verwijderd

Topicstarter
schop

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-04 00:19
Je bent hem een week of 3 kwijt. Trouwens, schoppen binnen 24 uur mag niet.

Verwijderd

Topicstarter
3 weken ;( oja sorry van het schopje dan maar he.
Pagina: 1