Toon posts:

Video signalen doorsturen naar tweede TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben beneden dus een TV+Video en ik heb op mijn kamer ook een TV. Hoe kan ik nou op mijn kamer een videoband kijken die beneden afspeeld (het moet kunnen zonder een eigen video te kopen ;) ) Want als ik nu gewoon alle kanalen afzoek op mijn TV kom ik het videosignaal nergens tegen....

• koe161
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:51

koe161

koe(c)

coax kabel afgetakt voor de video of na de video.
Je kunt de video een signaal laten sturen waardoor je hem goed kan vinden.
Je kan ook het ingangssignaal van de video onderbreken waardoor alleen maar het videosignaal te vinden is.

Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.

Verwijderd

Je moet ervoor zorgen dat je een splitter achter de videorecorder hebt en deze splitst het signaal voor de TV beneden en voor de TV boven.

Verwijderd

Topicstarter
Jaw...ik zie nu dat de splitter VOOR de video zit...dus gewoon ff dat veranderen en dan moet het lukken :) Tnx

Verwijderd

Als je het echt mooi wilt doen koop je natuurlijk een draadloos zetje dat je aansluit aan de scart uitgang van de videorecorder en een ontvanger die je aansluit op je tv scart ingang.. alleen lijkt dan de optie een eigen video recorder qua prijs aantrekkelijker :)

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:00

RedFox

Heb je een OV ofzo?

op HomeShopping Europe hebben ze zo'n leuk draadloos setje voor dit soort dingen :)

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-03 22:23
Is wel fijn dat draadloz Video, kunnen je buren ook lekker meekijken :). Heb zelf ook wel's wat fragmenten van natuurfilms van derden mogen aanschouwen.

Zelf heb ik alles op Coax, Meerdere VCR's & SAT's in serie die vervolgens via centraal opgestelde 8-voudige antenne-versterker het TV&Radio-netje voedt. Dit kan je overigens ook wel doen met splitters maar de kwaliteit is dan afhankelijk van de lengte en uitgangssignaal.

Via een 'IR/RF' Infrarood radio-afstand verlenger, kan je vervolgens je Video (en al het andere) bedienen. Een IR--verlenger is essentieel (imho) voor bediening van de VCR. Een goedkoop setje kostte mij (d8 ik) ca. HFL 50,- bij de Kijkshop.

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results

Pagina: 1