[monitor] Samsung Sm 957DF beeldweergave

Pagina: 1
Acties:

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 13:27

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Ik heb sinds afgelopen woensdag een Samsung Syncmaster 957 DF. De scherpte en de kleuren zijn opzich zeer goed. Maar de kleurwarmte/helderheid is niet overal gelijk. De onderste helft (startbalk etc) is lichter dan de rest. De kleurwarmte is in het midden van het scherm hoger (warmer) dan de rest van het scherm. De kleuren zijn niet echt egaal om het zo maar te zeggen. De linkeronderhoek slaat blauw uit.

Wat kan ik het beste doen?

/dev/null

Verwijderd

terug gaan naar de winkel en daar de situatie uitleggen. Dit kan namelijk nooit goed zijn!!!

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 20:24 schreef I_Stealth_I het volgende:
Ik heb sinds afgelopen woensdag een Samsung Syncmaster 957 DF. De scherpte en de kleuren zijn opzich zeer goed. Maar de kleurwarmte/helderheid is niet overal gelijk. De onderste helft (startbalk etc) is lichter dan de rest. De kleurwarmte is in het midden van het scherm hoger (warmer) dan de rest van het scherm. De kleuren zijn niet echt egaal om het zo maar te zeggen. De linkeronderhoek slaat blauw uit.

Wat kan ik het beste doen?
Samsung 753DF nemen als je met een nieuw monitor ook nog dit probleem hebt.

Verwijderd

terug naar de dealer en omruilen die hap ;)

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 13:27

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Contact gehad met Samsung ene ik kreeg vanmorgen een telefoontje van het beruchte TelePlan dat ik a.s. Vrijdag tussen 9 en 17 uur een _NIEUWE_ monitor zou krijgen. Tja sit is niet de eerste keer dat ik met dat zootje te maken had gehad, dus ik vroeg nog maar ff wat ze onder _NIEUW_ bestond.

Nu hopen dat het is gefixed

/dev/null