Toon posts:

verpakken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers met windows op fouten controlle had ik 4 kb aan beschadigde clusters dus RMA op seagate website aangvraagd nou heb ik gelezen dat je met faom zoiets verpakken ( wat is foam ) als je dan beetje anders inpakt vervalt je garantie dan . O ja wat kost het eigenkijk naar schiphol op te sturen . Mijn HD : seagate 40 GB UDMA 100 . Alvast bedankt .

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 12:33

vanderwal

mathafackuh!!!

er moet gewoon zacht matriaal omheen dan is het wel goed, met foam is zoiets wat ze voor nopmatrassen ook gebruiken

naar schiphol versturen is iets van 12.5 d8 ik

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 08:06
het maakt niet zoveel HOE je het verpakt als je het maar heel GOED verpakt

anders accepteren ze het pakketje niet als het slecht is verpakt...

• Sebasstk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-02 20:43
doen hem in een staties vrij zakje. kun je bij elke computerboer wel krijgen.
verpak hem dan in schuim. noppenschuim, of in iets zachts bescherment. beste is in een doosje met een schuim vulling, of een envelop met schuim

Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 08:06
Op zondag 05 mei 2002 20:36 schreef hmtwm het volgende:
doen hem in een staties vrij zakje. kun je bij elke computerboer wel krijgen.
verpak hem dan in schuim. noppenschuim, of in iets zachts bescherment. beste is in een doosje met een schuim vulling, of een envelop met schuim
je kan beter geen envelop gebruiken hoor heb je vrij veel kans dat ie word geweigerd..

gewoon in een doosje met schuim