We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Verwijderd
Ikke, maar alle jumpersettings staan ook op het printje gedrukt.
Bij die hele rits jumpers staat daaronder wat gegevens over compoorten en irq's, en aan de linkerkant (niet de kant met de telefoonaansluiting, staat overdwars hoe je hem als p&p in moet stellen en zo.
Als dat er bij jou niet op staat dan moet je maar ff zeggen welke instelling je wil en die post ik dan wel ff.
Bij die hele rits jumpers staat daaronder wat gegevens over compoorten en irq's, en aan de linkerkant (niet de kant met de telefoonaansluiting, staat overdwars hoe je hem als p&p in moet stellen en zo.
Als dat er bij jou niet op staat dan moet je maar ff zeggen welke instelling je wil en die post ik dan wel ff.
Hehehhe...
Nee zo dom ben ik nou ook weer niet...
Bij mij staat er geen tabelletje op.
Voor zo ver ik weet zijn er ook 2 versies van dat modem. Gekenmerkt door het CE stikkertje aan de achterkant. Ik heb de CE 168 X.
Maar post a.u.b. de jumpersettings. Of de hele manual.
Staat er trouwens bij jou op de voorzijde ook bovenin dit typenummer: SF-1156V+/R21 ??
Nee zo dom ben ik nou ook weer niet...
Bij mij staat er geen tabelletje op.
Voor zo ver ik weet zijn er ook 2 versies van dat modem. Gekenmerkt door het CE stikkertje aan de achterkant. Ik heb de CE 168 X.
Maar post a.u.b. de jumpersettings. Of de hele manual.
Staat er trouwens bij jou op de voorzijde ook bovenin dit typenummer: SF-1156V+/R21 ??
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Verwijderd
pnp selection : jp4, jp5, jp6 op 2-3
jp8 on
com selection : jp4, jp5, jp6 op 1-2
jp8 off
irq 3: 5 on
irq 4: 3 on
irq 5: 7 on
irq 7: 8 on
com1: 2, 4 on
com2: 2, 6 on
com3: 1, 4 on
com4: 1, 6 on
jp8 on
com selection : jp4, jp5, jp6 op 1-2
jp8 off
irq 3: 5 on
irq 4: 3 on
irq 5: 7 on
irq 7: 8 on
com1: 2, 4 on
com2: 2, 6 on
com3: 1, 4 on
com4: 1, 6 on
Ja een paar vraagjes...
Waar zijn de andere jumpers voor?
JP1, 2, 3, 9, 10, 11, 12???
En JP6 kan niet op 2-3 omdat het gewoon een aan/uit jumper is (of short of open)
Waar zijn de andere jumpers voor?
JP1, 2, 3, 9, 10, 11, 12???
En JP6 kan niet op 2-3 omdat het gewoon een aan/uit jumper is (of short of open)
Verwijderd
Euh, ik denk dat jij echt een heel ander type 1456HR-2 hebt dan ik.
Het idd ook een ander ce nummer, maar volgens mij is heel jouw layout anders. Dan kan ik je helaas niet verder helpen.
Je zou kunnen proberen dynalink eens te bellen, want op de site staan ook geen manuals.
Het idd ook een ander ce nummer, maar volgens mij is heel jouw layout anders. Dan kan ik je helaas niet verder helpen.
Je zou kunnen proberen dynalink eens te bellen, want op de site staan ook geen manuals.
Ja ik had ze al geschreven...
Kreeg pas vandaag een Email, met het bericht dat ze het wel konden faxen....
in ieder geval bedankt voor je hulp.
Kreeg pas vandaag een Email, met het bericht dat ze het wel konden faxen....
in ieder geval bedankt voor je hulp.
Pagina: 1