Toon posts:

Lenco regiovrij??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ouders hebben lekker de lenco home theater set gekocht
Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS84392g.gif
(kijkshop)
Maar nou vroeg ik me af: op de verpakking en in de winkel stond 'regiovrij' maar achterop de kast van de speler staat een heel groot Regio 2 logo... Is hij nou wel of niet regiovrij?

Kijkshop.nl:
Lenco home cinema set DVD-511 H
Artikelnr. 84392
Vermogen subwoofer 18 Watt en vermogen boxen 5 x 15 Watt. Geschikt voor DVD, MP3, CD-R, audio CD en VCD. AC3 decoder en DTS 5.1 uitgang. Normaal en breedbeeld weergave. Regio vrij. Scartaansluiting en kinderslot. Incl. afstandsbediening.

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

is toch makkelijk achter te komen doe er een regio 1 dvd in speelt hij deze af dan is hij regio vrij doet hij dit niet dan is die niet regio vrij. Sim-Pel

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Topicstarter
Idd simpel, als je zon dvd hebt :P

Verwijderd

eej venture,

hoe is de kwaliteit van deze home cinema set???
een vriend van mij wil hem ook kopen maar k was bang dat het niet zon goeie was vandaar..

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-08 16:30

mokumouse

LOLstoel User

Dat van ff proberen, kan wel maar hoeft niet op te gaan, er zijn ook DVD spelers op de markt die regio 2 zijn, als je daar echter een regio 1 (of andere regio) in doet speelt ie hem gewoon af. Echter na 2 of 3x een andere regio cd te hebbuh afgespeeld, nokt ie er mee.

Blaat...

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 19:44 schreef _Venture_ het volgende:
Mijn ouders hebben lekker de lenco home theater set gekocht
Oeehoee stoer.. je bent vast de eerste van nederland :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 05 mei 2002 19:55 schreef rdl het volgende:
eej venture,

hoe is de kwaliteit van deze home cinema set???
een vriend van mij wil hem ook kopen maar k was bang dat het niet zon goeie was vandaar..
Ik vind het prachtig, echt subliem, maar ik ben verder niet bekend met HT en geluid, misschien is hij wel erg slecht. Maar voor ons gezinnetje is hij prima :) Ik heb het kristal al laten rinkelen met Rage aggainst the machine (The Matrix) >:)

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 20:29 schreef _Venture_ het volgende:

[..]

Ik vind het prachtig, echt subliem, maar ik ben verder niet bekend met HT en geluid, misschien is hij wel erg slecht. Maar voor ons gezinnetje is hij prima :) Ik heb het kristal al laten rinkelen met Rage aggainst the machine (The Matrix) >:)
''Wake up''?das een vet strakke nummer :9~

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:13
hee 'k heb die set laatst ook gekocht, was wel een takke bende om uit te vogelen hoe je die boxen moest aansluiten

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

Topicstarter
Idd, wat ik mis bij lenco: leuke nette labeltjes (voor speakerplug's) en de mp3 mode is vrij vervelend om te gebruiken: hij kan geen id3 tag's lezen, dus hij neemt de filenaam. Is deze langer dan 8 karakters, dan kort hij het in.. ..> "Wake_up1" ipv "Wake up-Rage aggainst the machine"
Pagina: 1