"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
je zou ze een mail kunnen sturen om 't te vragen...
maar de meeste mensen die van die webspace gebruik maken draaien gewoon met frontpage een site in elkaar, en gebruiken geen PHP en MySQL enzo...
maar de meeste mensen die van die webspace gebruik maken draaien gewoon met frontpage een site in elkaar, en gebruiken geen PHP en MySQL enzo...
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
wat heeft dit met P&W te maken?
problemen met je ISP gaan wij niet voor je verhelpen hoor...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
@home is daar te lame voor, enuh ze zullen niet op je mailtjes (persoonlijk) reageren. (I know) ik werk naast hun helpdesk
euh, heeft met php te maken...Op zondag 05 mei 2002 18:48 schreef chem het volgende:
wat heeft dit met P&W te maken?
Verwijderd
uh, PHP neemt uiteraard meer resources van webservers..dus dat zou @Home dan meer kosen omdat er dan meer server nodig zijn omde zelfde aantal users van wegspace te voorzien..Op zondag 05 mei 2002 18:45 schreef siggy het volgende:
Waarom is het niet mogelijk om een php webpage op je eigen @home account te daaien? Vergt dat soms zoveel power van de servers daar ofzo??
Is er een mogelijkheid om het wel draaiend te krijgen of is mijn moeite voor niks?
trouwens die @Home ruimte moet je zien als extraatje..als je PHP wil gebruiken kun je het beste bij een betaalde host gaan..
geweldig.....moet ik van die kutfrontpage dingen gaan maken.Op zondag 05 mei 2002 18:48 schreef xtentic het volgende:
@home is daar te lame voor, enuh ze zullen niet op je mailtjes (persoonlijk) reageren. (I know) ik werk naast hun helpdesk
chello ook .........Op zondag 05 mei 2002 18:48 schreef xtentic het volgende:
Verwijderd
Op zondag 05 mei 2002 18:49 schreef siggy het volgende:
[..]
geweldig.....moet ik van die kutfrontpage dingen gaan maken.
ja, en?Op zondag 05 mei 2002 18:48 schreef siggy het volgende:
[..]
euh, heeft met php te maken...
als het voorwiel van je auto afvalt ga je toch ook niet naar een conferentie van autofabrikanten maar naar je dealer/verkoper
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
goh zeg, mag ik niet op je eigen forumpje komen? Heb ik je gebied betreden?Op zondag 05 mei 2002 18:52 schreef chem het volgende:
[..]
ja, en?
als het voorwiel van je auto afvalt ga je toch ook niet naar een conferentie van autofabrikanten maar naar je dealer/verkoper
Verwijderd
true trueOp zondag 05 mei 2002 18:52 schreef chem het volgende:
[..]
ja, en?
www.chello.nl
nix met P&W te maken
nix met P&W te maken
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()