Als voorbeeld:
[topic=486778/1/25]
En zo zijn er nog vele topics die exact hetzelfde zijn.
Wanneer ik zo'n topic tegen kom dan post ik daar standaard dit linkje in:
[topic=396113/1/25]
Helaas is dit niet genoeg want de mensen blijven het nodig vinden om dingen zoals: "
", "Jij bent dom zeg" of "woei, is me dit ff illegaal zeg
" te zeggen.
Het topic blijft daarmee gekicked worden en dat is nu net wat niemand wil.
Er zou een 'lichte' straf op staan, helaas wordt deze 'straf' maar zelden toegepast.
Ook worden de illegale links gequote bij het leven, is het dan teveel gevraagd om zo'n link aan te passen.
Waarom ik dit post?
Nou dat is simpel, het moet gewoon weer ff onder de aandacht gebracht worden dat dit niet door mag gaan.
Reageer gewoon niet, een fout topic zal vanzelf op slot gaan, daar zijn geen blaat-opmerkingen voor nodig maar wel een SeM-melding.
Ik erger mij dood aan dit soort dingen.
Het is toch niet moelijk om een FAQ-verwijzing met een begeleidend zinnetje erin te typen, of wel soms.
Ik weet dat het voor de mods 'a hell of a job' is om 20 mailtjes te versturen, maar het moge duidelijk zijn dat dit niet zo langer door kan gaan.
Een beter GoT begint bij jezelf.
Edit:
Ik zie net dat Nelske flink heeft huisgehouden in dat topic, maar dat verandert niets aan dit topic.
[topic=486778/1/25]
En zo zijn er nog vele topics die exact hetzelfde zijn.

Wanneer ik zo'n topic tegen kom dan post ik daar standaard dit linkje in:
[topic=396113/1/25]
Helaas is dit niet genoeg want de mensen blijven het nodig vinden om dingen zoals: "

Het topic blijft daarmee gekicked worden en dat is nu net wat niemand wil.
Er zou een 'lichte' straf op staan, helaas wordt deze 'straf' maar zelden toegepast.
Ook worden de illegale links gequote bij het leven, is het dan teveel gevraagd om zo'n link aan te passen.
Waarom ik dit post?
Nou dat is simpel, het moet gewoon weer ff onder de aandacht gebracht worden dat dit niet door mag gaan.
Reageer gewoon niet, een fout topic zal vanzelf op slot gaan, daar zijn geen blaat-opmerkingen voor nodig maar wel een SeM-melding.
Ik erger mij dood aan dit soort dingen.
Zelfs dat is al teveel gevraagd, het komt maar zelden voor dat er een serieuze reply in zo'n topic staat.Of dat er replies in voorkomen die de topicstarter toch een beetje op weg helpen.
Het is toch niet moelijk om een FAQ-verwijzing met een begeleidend zinnetje erin te typen, of wel soms.
Ik weet dat het voor de mods 'a hell of a job' is om 20 mailtjes te versturen, maar het moge duidelijk zijn dat dit niet zo langer door kan gaan.

Een beter GoT begint bij jezelf.
Edit:
Ik zie net dat Nelske flink heeft huisgehouden in dat topic, maar dat verandert niets aan dit topic.