kaasz | specs | i kick ass for the lord
Verwijderd
is maar 1 manier om dat te weten te komen: uitproberen!
hang die monitor aan een andere pc... desnoods bij de buurman ofzo
hang die monitor aan een andere pc... desnoods bij de buurman ofzo
Met "stand" bedoel je waarschijnlijk de resolutie ..
Heb je het probleem bij meerdere spelletjes? in wat voor resolutie (stand) werk je nu?
Heb je misschien een te hoge refresh rate geselecteerd?
Het beste is om wel de monitor te installeren.. hoe gek dat ook klinkt..
op www.iiyama.nl kun je een driver setje downloaden en via update driver in je apparaten beheer of device manager (ligt natuurlijk aan je taal van je os) kun je je monitor van plug en play monitor of standard vga monitor veranderen in het goeie model.
Dit heeft als voordeel dat je geen "verkeerde"resolutie of refresh rates kan kiezen die de monitor niet aankan!
Heb je het probleem bij meerdere spelletjes? in wat voor resolutie (stand) werk je nu?
Heb je misschien een te hoge refresh rate geselecteerd?
Het beste is om wel de monitor te installeren.. hoe gek dat ook klinkt..
op www.iiyama.nl kun je een driver setje downloaden en via update driver in je apparaten beheer of device manager (ligt natuurlijk aan je taal van je os) kun je je monitor van plug en play monitor of standard vga monitor veranderen in het goeie model.
Dit heeft als voordeel dat je geen "verkeerde"resolutie of refresh rates kan kiezen die de monitor niet aankan!
heb drivers al gedownload
draait op 1024 * 768 85 hz...moet dat monitortje toch aankunnen
ja daar is niets mis mee..Op zondag 05 mei 2002 18:38 schreef PringleMaster het volgende:
heb drivers al gedownload
heb je het steeds met hetzelfde spel?
als het steeds met bepaalde spellen is kan het zijn dat het toch aan je videokaart ligt (althans drivers)
kun je als het gebeurt wel weer terug naar windows?
of hangt je pc als het gebeurd?
het gebeurt gewoon altijd
als ik me pc opnieuw wil opstarten, dan hoor je toch altijd een klik in de monitor, dan wordt het scherm dus ook wit/paars. Dus altijd als je die 'klik' hoort in de monitor
als ik me pc opnieuw wil opstarten, dan hoor je toch altijd een klik in de monitor, dan wordt het scherm dus ook wit/paars. Dus altijd als je die 'klik' hoort in de monitor
Pagina: 1