Een dagje niet gelachen is een dagje niet geleefd
Verwijderd
idd, je gebruikt er maar 1 tegelijk jah, en zouden ze allebij tegelijk ontvange, het is toch hetzelfde
Verwijderd
precies lijkt me geen probleem hoor gewoon proberen zou ik zeggenOp zondag 05 mei 2002 18:06 schreef MasterOverdrive het volgende:
idd, je gebruikt er maar 1 tegelijk jah, en zouden ze allebij tegelijk ontvange, het is toch hetzelfde
Verwijderd
Spannend - ik wil wel zien hoe jij die 5Volt en data zo ongestraft naar de andere kamer kan verlengen (gezien de maximum lengtes die gelden voor serieel / en het verlies die lange kabels hebben - tesamen met timingproblemen).
En als het je lukt, gelijk patent aanvragen...
Je hebt voor IR devices repeaters - ook gebruikt voor videorecorders:
IR ontvanger met voeding en 220V zender/modulator in stopcontact in ruimte 1
============================================================
muur muur muur muur muur muur
PC/Video met infrarood oogje met het zendledje en 220V ontvanger/demodulator in stopcontact in ruimte 2
En anders zet je er een 3 polig 2 standen wisselschakelaar tussen de Com-stekker en de ontvangschakelingen.

Wat je ook kan doen is de diode en de regelaar weglaten als je TSOP te weinig voeding krijgt.
En als het je lukt, gelijk patent aanvragen...
Je hebt voor IR devices repeaters - ook gebruikt voor videorecorders:
IR ontvanger met voeding en 220V zender/modulator in stopcontact in ruimte 1
muur muur muur muur muur muur
PC/Video met infrarood oogje met het zendledje en 220V ontvanger/demodulator in stopcontact in ruimte 2
En anders zet je er een 3 polig 2 standen wisselschakelaar tussen de Com-stekker en de ontvangschakelingen.

Wat je ook kan doen is de diode en de regelaar weglaten als je TSOP te weinig voeding krijgt.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 00:45 ]
Verwijderd
das geen punt dr staat wel iets meer dan 5 volt op een com poort dus dat lukt wel zolang je maar niet het halve huis door hoeft plus die dingen zijn behoorlijk gevoelig ik kon vanuit de plee me geluid nog harder en zachter zetten
Dat lukt heel makkelijk, in een flat zitten woon- en slaapkamers vaak vlak naast elkaarOp zondag 05 mei 2002 18:09 schreef euss het volgende:
Spannend - ik wil wel zien hoe jij die 5Volt en data zo ongestraft naar de andere kamer kan verlengen (gezien de maximum lengtes die gelden voor serieel / en het verlies die lange kabels hebben - tesamen met timingproblemen).
De ene heeft een kabel van ong. 2 meter, de andere blijft in m'n kast met een kabeltje van iets minder dan 1 meter.
De receiver zit op het printje, de signalen die via het kabeltje gaan zijn dus al versterkt...
Bammetje
Een dagje niet gelachen is een dagje niet geleefd
Pagina: 1