TMAXTINT
Hmm eens raden, gran turismo 5 als introgame bij release? (Gran Turismo 4 komt nl. volgend jaar al uit)
hoezo. nu.nl is een zeer betrouwbare site dus ik zou niet weten waarom ze zouden liegenOp zondag 05 mei 2002 17:45 schreef GolbeZeromus het volgende:
Gaan we weer.
TMAXTINT
200 keer sneller als de huidige spelcomputer. Laten we de PS2 zelf nemen. Dan zou je dus een CPU van 60 Ghz hebben binnen drie jaar? Hier, ik begin nu al onzin te zeggen...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Erhm JIJ bent degene die hier nu over andere consoles begint, tot nu toe ging dit alleen over Ps2 en werd het woord consolewar zorgvuldig gemeden. Dat de ps3 200x sneller wordt is een vergelijking met de ps2, niet met een andere console, dit is dus een ps3-only topic..Op zondag 05 mei 2002 18:18 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ik bedoel daar mee te zeggen dat deze consolewar net begonnen is en de volgende staat alweer aan de deur. Ik word er een beetje moe van. Krijg je dadelijk weer al dat gezeik van: Die en die hardware is sneller en beter dus dat worden mooiere spellen. Al dat geblaat...
200 keer sneller als de huidige spelcomputer. Laten we de PS2 zelf nemen. Dan zou je dus een CPU van 60 Ghz hebben binnen drie jaar? Hier, ik begin nu al onzin te zeggen...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Dat die chip CELL heet en revolutionair is en blabla. Momenteel heeft de PC de console wat betreft snelheid ingehaald (zwaarste pc is sneller dan console) en consoles worden steeds duurder, op de Gamecube na dan. De xbox is nu wel wat goedkoper maar was bij lancering nou niet echt een koopjeBut Kutaragi isn't standing still. He's already at work on -- that's right -- PS3, a much stronger and, more significantly, stealthier PlayStation. "PS3 will totally disappear as a console, as a shape," he says. Sony may even cease making boxes altogether and instead sell PlayStation3 chips to other game-machine makers for use in their own units.
The scope of the scheme is vintage Kutaragi. But then you have to be a visionary to see the potential in something as nebulous as broadband entertainment. Less than 5 percent of U.S. households now have high-speed Internet access, and Jupiter Communications predicts that only 20 percent will have it five years from now.
Hoeveel moet dat ding dan wel niet gaan kosten als ie in 2005 uitkomt? heeel veel
trouwens wel toevallig dat elke keer wanneer er een console aankomt, zoals de cube eergisteren in europa, Sony (anderen is mij nog niet opgevallen) komt met berichten over hun toekomstige machines?
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Verwijderd
Marketing-technisch verantwoord...Op zondag 05 mei 2002 18:40 schreef Speedpete het volgende:
trouwens wel toevallig dat elke keer wanneer er een console aankomt, zoals de cube eergisteren in europa, Sony (anderen is mij nog niet opgevallen) komt met berichten over hun toekomstige machines?
precies. golbe heeft nu dan wel excuses aangeboden maar er zijn natuurlijk altijd mensen die weer stom moeten doen. Naja, das het internet denk ik. Maar goed, het was dus mijn bedoeling om GEEN (met nadruk) vlammenoorlog te beginnen maar gewoon een aankondiging te maken. Das alles.Op zondag 05 mei 2002 18:29 schreef dominicbout het volgende:
[..]
Erhm JIJ bent degene die hier nu over andere consoles begint, tot nu toe ging dit alleen over Ps2 en werd het woord consolewar zorgvuldig gemeden. Dat de ps3 200x sneller wordt is een vergelijking met de ps2, niet met een andere console, dit is dus een ps3-only topic..
Zo, en nu maar ontopic voor zover er info over is?
TMAXTINT
Lijkt me sterk dat ze dan een console hebben die dan ergens rond de 75GHz zit..
We weten nog 0,0 over dat ding en dat kan ook niet met de huidige snelheid van ontwikkelingen.
Alleen dat ze mikken op een release in 2005.
ten tweede kan ik me dit "nieuws" echt al heeeeel erg oud is, kweet niet meer precies waar ik het gelezen had maar het was meer dan een jaar minstens...
Mwa, 200x sneller is over 3 jaar misschien wel niet eens zoveel meer
sony roept altijd maar wat
ik bedoel 200x sneller? 200x sneller qua wat? kloksnelheid? we weten inmiddels dat dat niet het belangrijkste is...
tot de tijd dat je het ding in je handen hebt kun je toch niet zeggen of het nou zo vet is of niet
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
dat ze nou effen vergeten zijn dat er ook andere zijn is niet egt heel handig
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Slaat nergens op als je het mij vraagt, omdat ze door regelmatig* een nieuwe console uit te brengen, de concurrentie scherp houden.
*Regelmatig in de zin van elke 3tot5 jaar.
Maargoed de release in 2005...stel dat dat lukt, dan zal het wel 2005 in Japan zijn.
Reken maar op dik 2006 of noglater in Europa
Verwijderd
In 3 jaar kan veel gebeurenOp zondag 05 mei 2002 22:23 schreef Timpie het volgende:
Zou de PS2 oorspronkelijk ook niet 200x sneller worden?
Lijkt me sterk dat ze dan een console hebben die dan ergens rond de 75GHz zit..
Verwijderd
damn.. zit ie nu al aan te denken... of begin je al met sparen?
nee ik neem de ps2 niet.. ik wacht ff'tjes op de ps3. =]
Desnoods koop ik ondertussen nog eens een XboX. Oh ja ik heb ook nog een GBA
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.
Geen stijging van ruim 70Ghz hoor, al zou dat wel kunnen, dan zal die toch niet uitkomenOp maandag 06 mei 2002 10:46 schreef Forau_diavolina het volgende:
[..]
In 3 jaar kan veel gebeuren
Verwijderd
Zou wel kewl zijnOp maandag 06 mei 2002 22:36 schreef Timpie het volgende:
[..]
Geen stijging van ruim 70Ghz hoor, al zou dat wel kunnen, dan zal die toch niet uitkomen
Verwijderd
Maarja, dat lijkt mij nogal logisch..Op dinsdag 07 mei 2002 16:10 schreef Skynet2097 het volgende:
200x kan best en wie zegt dat ie 70Ghz word 200x in het algemeen de CPU zal dan wel een 8, 16, 32, 64, 128 laat me raden een 256 bit CPU worden nou dan kan de clocksnelheid al VEEEEEEELL naar beneden. En dan hebben we ook nog de GPU die dan ook wel nieuwe teckies heeft, Kortom alles word beter niet alleen de CPU
en ik kan me nog herinneren dat toen de XBOX en PS2 qua hardware met elkaar werd vergeleken, dat er gezecht werd dat dat niet kan, omdat de PS2 heel anders met de hardware omgaan dan de Xdoos. Nou, dat zul je dan bij de PS3 vast ook wel weer hebben, dat die nog weer beter m'n zo'n hardware omgaat.
🌞🍃
[url="http://redherring.com/insider/2002/0719/playstation071902.html"]http://redherring.com/insider/2002/0719/playstation071902.html[/url]
Interessant artikel, ken de site niet dus hoe betrouwbaar....
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Gebeurt overigens altijd hoor. Wie kent nog de demo's van Project Reality? Dat had N64 moeten worden.... de werkelijkheid was een stuk minder indrukwekkend. (Maar nog steeds vernieuwend en leuk btw)
Als ze beweren dat die processor 200x sneller word dan de huidige spel computers dan mag die video kaart wel minstends 10x beter worden.Op zondag 05 mei 2002 17:46 schreef dominicbout het volgende:
Idd hopen dat ze er 128mb in douwen voor wat hoger texture-detail..
De PS2 is nog lang niet afgeschreven ookal is deze op papier minder krachtig als de andere.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL