<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Voor 120mm fans bestaan volgens mij geen ronde gaten boren. En dat wil ik namelijk wel hebben.
Ik heb gister een HX-08 aangeschaft en hierin gaat het volgende komen (schrik niet) 9! 120mm fans (4 gericht op mobo, cpu, video; 1 voorin; 1 onderop de bodem; 1 bovenop; 2 tegenoverelkaar tussen de voeding en de cd-rom's in) oja ook nog 2 van 80mm boven de voeding aan de achterzijde en natuurlijk de voeding zelf. Dat wordt samen zo'n (even rekenen) 9 x 125 + 3 x 30 = 1215 cfm.
Nu vraag je je natuurlijk af: wat voor systeem hangt er dan in? Op dit moment een celeron 300A @ 464, maar dit ga ik over een tijdje veranderen in een ander vet opgeklokt systeem met waarschijnlijk waterkoeling + peltier. Als mijn kastje af is zal ik hem wel op G.O.T zetten.[/quote]Waarom zou je dan nog waterkoeling gebruiken? Dit slaat nergens op!
Als je water koeling gebruikt hoef je alleen je videokaart nog maar te koelen (en misschien je 10k rpm schijven).
En ja, ik zou die PC maar in de kelder zetten ofzo

Dan hoor je hem ook nog wel, maar minder, en hebben je buren er ook een beetje last van