Welke games bladen lezen jullie eigenljk?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 262 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Op donderdag 09 mei 2002 00:23 schreef daaf258 het volgende:
PcGameplay, want dat is (voor mij) het ultieme pc-games blad. Dat blad is niet uber-commercieel zoals bijv. de pc-zone. Oftewel ze gaan niet zitten prijken met games waarvan ze de beta hebben gespeeld en dan al een review schrijven. Ze wachten de final of de gold-copy af en dan spelen ze het liefst het HELE spel uit en gaan dan pas schrijven. Bij baldurs gate was dit dus schier onmogelijk :o .
Ze hebben inderdaad belgische humor. En je merkt dat ze in merg en been game-fanaat zijn. De stukken "de avonturen van een gamejunkie" en " mediteren op het gamefront" zijn vaak magnifieke uitingen van wat het leven als gamer met zich meebrengt, de frustraties en de pluspunten. Altijd lezen die stukjes !
Precies dat vindt ik er ook van. Alleen dat niet uber-commercieel is soms wat overdreven. Ze hebben bijv pas deze maand dungeon siege gerevieuwt terwijl ze dat de maand ervoor al hadden kunnen doen, en dan krijg je toch wel de neiging om de pczone te kopen als die er mee dikke letters prijkt. Maar het is wel goed van ze dat ze een spel, dat ze net voor de deadline binnenkrijgen, niet 1,5 dag spelen en dan een cijfer geven.

Verwijderd

ik lees alleen PU :)

Verwijderd

de PU en soms als ik er toevallig aan denk de PC Gameplay. Hebben soms nog wel een leuk cd'tje erbij, maar jah het meeste valt tegenwoordig zelf ook al snel te downen :)

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

C'T! :Y) ;)

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Verwijderd

PU--> Toen ik als eerste een PC kreeg waar mee ik kon gamen was ik helemaal verslaafd aan games. En toen kwam een vriend een keer met de PU naar school (ik wist helemaal niet dat er zulke bladen waren toen :P ) ik keek mijn ogen uit naar de reviews en previews en sinds dien ben ik er lid van. Maar nu ben ik van plan om hier mee te kappen want de reviews zijn te klein en ik wordt liever lid van de PC gameplay ( lekker dik :) ) (na de postitieve reacties erop :P) als lid blijven van de PU.

PCZONE (DVD)---> Ik wou een blad lezen dat alleen maar PC games test en lekker dik is, hoe dikker hoe beter :P . En toen kocht ik een keer voor de lol een Pczone en die beviel me zo goed dat ik er lid van geworden ben.

Verwijderd

ik lees altijd de PU en PCGAMEPLAY.

pcgameplay voor de review
pu voor de fun

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-01 20:09
Ik heb de PU al heel lang, en vind het nog steeds een van de beste bladeren >:)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• GUBO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03-2025

GUBO

Jij hier ?

Ben abbo op PC Zone geweest. Vond het een goed blad.
Maar kwamen steeds meer gare spellen in te staan. En maar weinige echte leuke. Maar al een hele tijd niet gelezen.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:22

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Poosje PU gelezen, tegenwoordig haal ik geen games bladen meer, ik kijk geregeld op www.gamespot.com

He who controls the Spice, controls the Universe.

Pagina: 1 2 Laatste