Tweakotine Top-zoveel

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is er een mogelijkheid dat er een lijst komt met de meeste Tweakotine punten van die dag/week/maand/kwartaal/halfjaar/jaar/all-time (stats stats stats :9 :+ ) :?

Geen karma top maar een tweakotine top :P

De search gaf voor mij geen bevredigend antwoord

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-03 14:17

Beaves

Usque ad Finem

Op zondag 05 mei 2002 16:34 schreef Robin Vreuls het volgende:
Is er een mogelijkheid dat er een lijst komt met de meeste Tweakotine punten van die dag/week/maand/kwartaal/halfjaar/jaar/all-time (stats stats stats :9 :+ ) :?

Geen karma top maar een tweakotine top :P

De search gaf voor mij geen bevredigend antwoord
Als die er komt zet ik ff een paar browser vensters open :P

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nogal nutteloos. Straks laat iedereen 5 venster openstaan die allemaal om de 5 sec verversen. Zo krijg je een leuke server-load... :{

Even nutteloos als een karma top-100 IMO.

They made me do it.

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Op zondag 05 mei 2002 16:53 schreef Tom S. het volgende:
Nogal nutteloos. Straks laat iedereen 5 venster openstaan die allemaal om de 5 sec verversen. Zo krijg je een leuke server-load... :{

Da's denk ik precies de reden waarom er geen lijsten worden gegeven.

• Robin
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 16:53 schreef Tom S. het volgende:

Serverload :o

Nope, een heel groot gedeelte is gecached op T.net dus van de serverload is bijna geen sprake :)

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Op zondag 05 mei 2002 16:55 schreef Robin Vreuls het volgende:

[..]

Serverload :o

Nope, een heel groot gedeelte is gecached op T.net dus van de serverload is bijna geen sprake :)
Maar als iedereen 4 browers heeft openstaan die allemaal om de paar seconde een verse Tweakers.net binnenhalen kan ik me voorstellen dat de load iets te hoog kan worden, om over het toegenomen bandbreedte verbruik nog maar te zwijgen.

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Nou, ik zou zeggen: Kijk Femme heel erg lief aan. Ik vind het opzich een goed idee, en zie het nut er ook wel van in, als je het zo ziet is er veel interesse voor (denk ik), dus heeft het zeker enige nut.

• Gardocki
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 16:57 schreef Beaves het volgende:

[..]

Maar als iedereen 4 browers heeft openstaan die allemaal om de paar seconde een verse Tweakers.net binnenhalen kan ik me voorstellen dat de load iets te hoog kan worden, om over het toegenomen bandbreedte verbruik nog maar te zwijgen.
Idd, dan krijg je een soort DDoS-aanval op T.net.

They made me do it.

• Robin
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 16:58 schreef AK47 het volgende:
Nou, ik zou zeggen: Kijk Femme heel erg lief aan. Ik vind het opzich een goed idee, en zie het nut er ook wel van in, als je het zo ziet is er veel interesse voor (denk ik), dus heeft het zeker enige nut.
Eeehm, de FP telt niet mee in de tweakotine hoor ;)

• The System
  • Laatst online: 09-03 11:37
Karma 835 (#78)
Tweakotine 314 (#155)

als iedereen zijn stuff hier nou post en robin een nette lijstje ervan maakt :P heb je je lijst.. maar wil wel een karma top 100... zit ik tenminste in :D

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Juist om o.a. karmahoerderij en ander soortig gedrag te voorkomen is dat er dus niet :P

Maar speciaal voor Robin:
Karma 427 (#213)
Tweakotine 1979 (#2)
:P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Robin
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 19:59 schreef The System het volgende:
Karma 835 (#78)
Tweakotine 314 (#155)

als iedereen zijn stuff hier nou post en robin een nette lijstje ervan maakt :P heb je je lijst.. maar wil wel een karma top 100... zit ik tenminste in :D
Op zondag 05 mei 2002 20:09 schreef GiLeX het volgende:
Juist om o.a. karmahoerderij en ander soortig gedrag te voorkomen is dat er dus niet :P

Maar speciaal voor Robin:
Karma 427 (#213)
Tweakotine 1979 (#2)
:D :D

[on-topic]
Dat gebeurde dus tot nu toe in elk (gesearched) topic wat ik tegenkwam, jullie halen meteen de karma-status erbij (wat er ook bij hoort, maar wat vanwege andere ,negatieve, redenen niet gemaakt wordt) en wordt het hele zaakje afgeblazen. Ik zie er dus niks verkeerds in om een Tweakotine-Top ( :P ) te maken :?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:49

Floor-is

5.2

Ik doe mee:
code:
1
2
3
Karma  1745 (#21)  
Tweakotine  214 (#475) 
Status  Lief Adje

Jaja, welgeteld 7 pagina's opgevraagd vandaag, doordeweeks zit ik meestal in de top 50 ergens :)

[Edit] Het mag ondertussen duidelijk zijn dat er geen Tweakotine en Karma-overzichtjes komen toch?

Bericht hierboven

• Robin
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 21:35 schreef Floris het volgende:
[Edit] Het mag ondertussen duidelijk zijn dat er geen Tweakotine en Karma-overzichtjes komen toch?
Aaaaaaargh, daar doen jullie het weer :(

Het is logisch dat er geen karma overzicht komt, maar waarom dan geen tweakotine overzicht :?

• The System
Op zondag 05 mei 2002 21:45 schreef Robin Vreuls het volgende:

[..]

Het is logisch dat er geen karma overzicht komt, maar waarom dan geen tweakotine overzicht :?
zelfde reden als de karma zooi... mensen gaan met elkaar strijden voor een plek in de top 100... ik kan je vertellen dat ik zelf ook zo ben aangelegd.. wil altijd overal eerste in zijn, vandaar ook dat mijn karma explosief is gestegen nadat je je score erachter zag. en ook bij IRC enz.. sta gewooon op nummer 10 van de enige kanaal waar ik kom.. (geen link.. zwaar verboden :D)

dus pech hebben :)

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Om dan maar even aan de rage mee te doen :+
code:
1
2
3
4
Username  Bas Raayman  
Karma  343 (#261)  
Tweakotine  138 (#1364) 
Status  Lief Modje

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-03 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op zondag 05 mei 2002 21:45 schreef Robin Vreuls het volgende:

[..]

Dan krijg je mensen die scriptjes gaan bouwen om tweakotine te scoren, met als gevolg dat de tweakotine stats geen enkele waarde meer hebben en de servers onnodig belast worden.

• Robin
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 23:40 schreef Femme het volgende:
Dan krijg je mensen die scriptjes gaan bouwen om tweakotine te scoren, met als gevolg dat de tweakotine stats geen enkele waarde meer hebben en de servers onnodig belast worden.
Ah, een duidelijk antwoord :P Maar nu even een schot voor open doel nemen: Is dan de FP zodanig aanpasbaar dat je gewoon er niet voor kunt zorgen dat mensen scripts e.d. gaan bouwen, dat je dan alleen via "echte" views je tweakotine kunt ktijgen :?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op zondag 05 mei 2002 23:45 schreef Robin Vreuls het volgende:
Ah, een duidelijk antwoord :P Maar nu even een schot voor open doel nemen: Is dan de FP zodanig aanpasbaar dat je gewoon er niet voor kunt zorgen dat mensen scripts e.d. gaan bouwen, dat je dan alleen via "echte" views je tweakotine kunt ktijgen :?
Nope, een goed script is niet van een echte gebruiker te onderscheiden :). Tenzij je individuele gedragspatronen gaat bestuderen, maar dan krijg je meer load dan als je die scripts gewoon hun gang laat gaan :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• The System
met andere woorden geen top 100 dus...

naja.. zolang ik er niet in sta is het toch niet interresant :P

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Karma 654 (#117)
Tweakotine 177 (#638)
Status Lief Modje

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Robin
  • Niet online
Dan doe ik ook maar mee :P

Karma 425 (#216)
Tweakotine 1659 (#3)
Status Lief Modje

:Y)

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Goed dan laten we het nu verder maar rusten :) opsom topics horen in de HK thuis :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.