Toon posts:

e-mail + domeinnaam...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
jah de titel is nogal vaag dus ik hoop dat er een modje in de buurt is die het ff goed maakt...ik weet namelijk echt niet of dit het goede forum is en wat ik als titel moet nemen...hier komtie:

ik heb een domein aangeschaft en daarbij heb ik één pop-box gehad en oneindige e-mail adressen dus wat-je-ook-invult@mijndomein.nl komt bij mij terecht. Maar nu heb ik gehoord van een script (taal weet ik niet) waarmee je een-bepaalde-naam@beekfriet.nl door kunt sturen naar een-bepaalde-naam@hotmail.com (bijv.) wie weet hier meer over en zou mij hier verder mee kunnen helpen? ik heb dit script dus best wel hard nodig...of weet er iemand een andere oplossing? alvast bedankt...

Verwijderd

meestal kun je dit (bv bij WideXS) zelf instellen bij de host..

ik weet niet welke host je hebt?

Verwijderd

Topicstarter
www.cb3rob.net en nee dat kun je niet zelf instellen, ik ken een ander iemand die daar ook zijn domein heeft en die heeft dat script dus wel alleen hij geeft het alleen als hij 5 kratten bier krijgt...NOT...dat ga ik dus mooi niet doen...maarre...verder nog iemand die mij kan helpen?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:34

Predator

Suffers from split brain

Nee dit is niet het goede forum :)
Dit heeft weinig met Professional Networking & Servers te maken.

Move -> [forum=4]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
owke maar dan heb ik nog hulp nodig...

Verwijderd

Topicstarter
alvast een kickie (dat mag nu toch wel?)

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 16:38 schreef martijnjuh het volgende:
www.cb3rob.net en nee dat kun je niet zelf instellen, ik ken een ander iemand die daar ook zijn domein heeft en die heeft dat script dus wel alleen hij geeft het alleen als hij 5 kratten bier krijgt...NOT...dat ga ik dus mooi niet doen...maarre...verder nog iemand die mij kan helpen?
Heb je ze al eens gebeld om te vragen wat voor mogelijkheden zij bieden? Als ze niks voor je kunnen doen dan is volgens mij de enige mogelijkheid een filter in je emailclient die alle berichten forward.

edit:
[quote]
Op zondag 05 mei 2002 23:28 schreef martijnjuh het volgende:
alvast een kickie (dat mag nu toch wel?)
[/quote]

[quote]
Uit de FAQ:
Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te reply'en met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je na een dag geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.
[/quote]

Pagina: 1