Toon posts:

Website uploaden>hostingprovider...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort wil ik m'n eerste website gaan uploaden met een .com adres incl. e-mail. Aangezien het alleen voor privégebruik is moet het leuk blijven.
Nu heb ik een hostingprovider gevonden voor 33 euro p/jr compleet met domeinregistratie.
http://www.d-creations.nl/hosting/tarieven.php
Heeft iemand toevallig ervaring bij deze provider of heeft iemand een alternatiefje, want ik heb er al wat vergeleken maar deze provider is erg compleet voor weinig. Tenzij..???
Iemand?

Verwijderd

[topic=359465/1/100]

At your service :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 05 mei 2002 16:30 schreef Blackwater het volgende:
[topic=359465/1/100]

At your service :)
Lekker linkje mate, ik loopt glijk vast ;(

Verwijderd

d-creations is nogal een spammer; verder kan ik je met 100% zekerheid zeggen dat je voor die prijs nooit veel soeps kan krijgen; reken maar op at least 100 a 150 euro per jaar voor een beetje goede webhost

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 16:41 schreef Kertje het volgende:
d-creations is nogal een spammer; verder kan ik je met 100% zekerheid zeggen dat je voor die prijs nooit veel soeps kan krijgen; reken maar op at least 100 a 150 euro per jaar voor een beetje goede webhost
idd...

Alleen domeinnaam kost al +/- € 25...

Fatsoenlijke hosting begint pas bij €175 - €200

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een revieuw gelezen op http://www.internetten.nl/ over de betreffende site en bleek erg goed uit de bus te komen >zie refs.??

26 februari 2002 14:34 r5334
--------------------------------------------------------------------------------
Mensen dit is een top provider! Erg goedkoop, erg snel, perfecte service! Zelfs via MSN! Helpen je meteen en denken met je mee!

Petje af!

Hans Verburen
27 februari 2002 17:42 r5342
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben het helemaal met je eens Peter. Toch wel fijn als je op zaterdag en zondag ook kunt bellen!
Erik de Kok
16 april 2002 15:15 r5574
Ook ik ben zeer te spreken over de service. Vragen m.b.t. problemen met eigen CGI-scripts werden met een uur beantwoord, zelfs op zondag. Goed & goedkoop

van Bredehage
31 januari 2002 18:12 r5163
Ik wil D-Creations ook nog even bedanken via deze weg. Zo'n support heb ik echt nog nergens meegemaakt. Echt super, maar goed waar kun je anders op zondag terecht?

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 16:49 schreef Rory34 het volgende:
Ik heb een revieuw gelezen op [url="http://www.internetten.nl/"]
wel is aangedacht dat dit de eigenaar zelf is? daar had ik het dus over-> spammer, hij doet zich voor als klant maar is het gewoon zelf...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 05 mei 2002 16:53 schreef Kertje het volgende:

[..]

wel is aangedacht dat dit de eigenaar zelf is? daar had ik het dus over-> spammer, hij doet zich voor als klant maar is het gewoon zelf...
Ja natuurlijk, dat kan altijd, maar wat kan er eigenlijk mis gaan -vraag ik me af- als je een simpele site via hun server hebt draaien. En als er problemen zijn kun je ze dus bijna altijd bereiken.

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 16:59 schreef Rory34 het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, dat kan altijd, maar wat kan er eigenlijk mis gaan -vraag ik me af- als je een simpele site via hun server hebt draaien. En als er problemen zijn kun je ze dus bijna altijd bereiken.
luister, dit soort dingen zijn al zo vaak voorbij geweest, ik wil je best wel helpen maar eigenlijks moet men gewoon van de "geschiedenis" van andere providers leren, er zijn tig studenten bedrijfjes zoals d-creations failliet gegaan; en mensen c.q. klanten worden hier altijd de dupe van. Vervolgens lees je weer overal hoe vervelend het is dat mensen hun geld kwijt zijn en uiteindelijk niks hebben enzo... Zulke bedrijfjes verdwijnen vaak netzo stil als dat ze kwamen, behalve als er veel klanten zijn die allemaal gedupeer zijn... rampverhalen zoals webgeneral komen dan in me op...

voorbeeld:
http://groups.google.com/groups?hl=en&safe=off&q=webgeneral

wat hun bieden is hetzelfde als een nieuwe bmw voor 5.000 euro; het KAN gewoon niet veel soeps zijn. Die zogenaamde service zou kunnen, maar dat komt omdat die figuur van d-creations nog op school zit en dus plenti of tijd heeft naschool. Maar als er een keer wat is tijdens examens, of als meneer op vakantie is ofzo, kun je ver zoeken

als jij met zo'n studenten bedrijfje inzee wilt gaan, is dat je eigen keus, je hebt vervolgens alleen jezelf ermee

ga gewoon voor een stabiele provider die een jaar of wat bestaat en niet met dergelijke onmogelijke bedragen komt
Pagina: 1