Brander uitzoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik heb eerst lang gezocht, maar veel topics zijn niet up to date.

Mijn Lite-on brander is kapot, en zit nog in de garantie, het is zon 16 speed ding.

Die worden alleen niet meer gemaakt, dus wil exile me een btc 16 speed fikker geven,. Maar daar heb ik zo mijn twijfels bij. Ik heb gekozen voor een lite-on omdat dat een goed apparaat zou moeten zijn.

Maar wat is nou de beste, en waarom?

Mitsumi
Lite-on
LG
Plex (maar die ga ik niet betalen)

Wat zijn jullie ervaringen met cd branders, wat kan eraan kapot gaan? Dit was mijn 2e. Maar is nu al dood.

• Powerburner
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-03-2024
Ik heb een goede ervaring met Plextor. Bij een brandtest komen die er ook als beste uit. Mitsumi is ook wel goed, ondanks dat iedereen de opvatting heeft dat dat maar een goedkoop Taiwanees merkje is. LG weet ik zo niet, maar als die op Philips gebaseerd is berg je dan maar. Ben absoluut anti-Philips. En in een recente kwaliteitstest komt Philips er als slechtste uit (Goh zou die daarom ook zo goedkoop zijn?)

Suc6

SELECT * FROM users WHERE clue > 0 ; 0 rows returned

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 08:18
ik zou gewoon weer voor lite-on gaan. Ik heb een 32/12/40 en ben er erg tevreden over. Heb hiervoor ook een plex gehad die zijn ook goed maar wel duur. Die btc lijkt me nix. Zit daar wel burn proof op? Bij exile is de lite-on 32/12/40 nog maar 89 euro ofzo geloof ik. Dus je hoeft er denk ik maar heel weinig bij te betalen.

Verwijderd

gewoon voor lite-on gaan, komen goed uit de testen, gebruik de search maar even :) Ik persoonlijk ga voor plextor!!

• Triple-D
Ik wil ook eigenlijk gewoon weer een Lite-On. Maar ik ga er niet zomaar voor bijbetalen!

Kijk, jammer dat die 16 speeds niet meer gemaakt worden, maar dat is toch niet mijn probleem? Kunnen ze me toch niet opzadelen met een suf b merk?

Ik heb er toen 285 gulden voor betaald. Kunnen ze me toch wel een apparaat van 89 euro toeschuiven als ie kapot is?

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-04 13:42

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Ik heb zelf een mitsumi, maar alle andere merken die je nu noemt komen ook heel goed uit reviews. Vraag anders of je mits bijbetaling een 32 speed lite-on ofzo kan krijgen?
edit: oja, ze zijn verplicht om binnen garantie gelijkwaardig of beter te geven, dus je niet met een goedkoop prutsdingetje tevreden zijn!

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 21:32
Op zondag 05 mei 2002 16:48 schreef Triple-D het volgende:
Ik wil ook eigenlijk gewoon weer een Lite-On. Maar ik ga er niet zomaar voor bijbetalen!
Zo duur is lite-on toch niet? Heb er zelf ook eentje en ben er zeer blij met. Loopwerk etc. is van Sanyo, zelfde wat in Plextor zit. Als ik jou was zou ik voor de Lite-On gaan.

• Triple-D
Nee, t is niet duur, de 32 speed of zelfs de 40 speed is nu veel goedkoper dan wat ik er toen de tijd voor heb betaald. Daarom wil ik niet zomaar bijbetalen

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, toch zijn er genoeg ervaringen te vinden via de search.. (ook recenter, maar oudere ervaringen met hetzelfde type blijven hetzelfde).

Tja, en verder wordt het hier weer de persoonlijke mening van de verschillende tweaker waar je niet veel mee opschiet uiteindelijk..

Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1#1
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.