Toon posts:

IBM 60GXP 40GIG Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Deze harde schijf heeft het het nu al bijna een heel jaartje goed en lekker snel gedaan. Aleen ik zit nu met het volgende.

Windows xp, weigert om op te starten. Ik krijg dus een zwart scherm na dat je dat winxp logo ziet met dat balkje.

Heb hem op slave en master gehad, meerdere keren geformateerd, gepartitioneerd. Kan ik hier garantie op krijgen, of ligt dit helemaal niet aan de disk? Hij zit al een tijd op de zelfde ide poort/kabel, en heeft er gewoon mee gewerkt. Vandaar dat ik verwacht dat er iets aan de hdisk mis is. Er staat wel bij bootup udma 2?

Hoe zit het met de garantie, naar informatique toe sturen? Of rechtstreeks de service van ibm bellen? Deze hdisk worden ook niet meer geleverd, dus krijg ik toch geen 75GXP serie ofzo?

Ik mis nu 40gb, en daar ben ik niet bepaald blij mee vandaar dat ik dit graag gemaakt wil krijgen.

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-03 16:43
Download eerst dit programma en kijk of er een error code wordt weergegeven. Toevallig is mijn hd ook vandaag overleden en kreeg ik error code 0x70 - defective device. Denk dat het maar omruilen wordt dan...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, je moet inderdaad wel wat bewijs hebben.. Als je met dit verhaal aankomt krijg je waarschijnlijk gewoon te horen dat het aan je windows-installatie ligt, of aan je andere hardware, wat overigens ook nog eens zeer goed mogelijk is..

Probeer gewoon het standaard programma van IBM, en dan weet je genoeg..

En anders zul je nog meerdere dingen moeten checken om zeker te weten dat het ook echt je hdd is!

Zie ook de faq voor de links..

Dit topic is gesloten.