Toon posts:

Probleem memcard psx op ps2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus pas een ps2 en daar wou ik dus ff9 op spelen. Dit werkt namelijk perfect. Alleen is nu mijn probleem dat ik een 8mb memcard heb (Piranha voor psx). Daar zou je dus moeten kunnen bladeren om 15 andere blokjes te krijgen. Nu is dus mijn probleem dat ik niet kan bladeren op mijn memcard.
Ik can nu dus alleen 15 blokjes aan IVP de 120.

vraag : Wie heeft ook zo'n ding en bij wie werkt het wel?

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-01 21:19

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ik heb ook zo'n ding (en een vriend van mij ook) en daar werkt dat bladeren ook niet...blaat

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Zal Sony er dus wel iets hebben ingebouwd dat de PS2 niet die nepkaartjes leest van de PSX. (Je kunt ook het beste de originele gebruiken, verliezen zeker geen data...)

Verwijderd

Is toch utter bullshit . Ik heb ook van die grote memcards voor m'n Dreamcast , en dat hoort gewoon te werken verdomme

Verwijderd

Topicstarter
ok
Ik kan er dus van uitgaan da ik maar 1 van de 8megabytjes kan gebruiken. Best wel !@#$%^ dus.

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:54

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Ik heb hier een 4mb kaartje en daar kan ik ook alleen maar de 1e mb van gebruiken op mijn PS2. Het ligt dus niet aan jouw...

Het maffe is dat toen ik een PSX kocht, ik daar zo'n 8mb Piranha kaartje bij kocht en die werkte ook niet. Ook na 2 keer omruilen voor andere exemplaren deed-ie het nog niet. Toen heb ik zo'n 4 mb kaartje gekocht (bovengenoemde dus) en die deed het wel. Kennelijk heeft Sony al tijdens de PSX een soort beveiliging tegen die ongelicenceerde kaartjes ingebouwd, waar echter niet ieder kaartje gevoelig voor was. (Net als dat bij de laatste PSX-en de uitbreidingspoort achterop verdwenen is, die werd namelijk door de Action Replay gebruikt waarmee je kopieen kon spelen)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Pagina: 1