Toon posts:

Nieuwe case

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ey tweakers ik wil een nieuwe case hebben, wil zelf een maken maar lijkt met veel te moeilijk. Ik heb de search gebruikt voor een Lian Li kast met ruit aan de zijkant, koste maar 39....andere Lian Li's zonder ruit kosten rond de 220. Ik chieftecs ook goed..maar ik heb geen verstand van airflow...ik zou een kast met goeie airflow willen...

Plz post je suggesties ;)

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Kzou eerst ff je tekst nakijken op fouten. 39 voor een lian li is iets te cheap

Verwijderd

Flow komt door fans, en niet door de kast. Het ligt er dus aan wat voor fans in welk schema je plaatst. Kast maakt geen hol uit. In elke kast is een flow te creeeren.

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Mijn suggestie is om toch even de search nog maar es te gebruiken, dit is ook al zo vaak langs geweesr...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
De flow moet je zelf maken met fan's en fan-ducts. Die flow moet van onderaf over de CPU naar boven gaan.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Epsilon

39 euro zal waarschijnlijk alleen het zijpaneel zijn met het raam erin :), beter gezegt, dat weet ik wel zeker :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 maande geleden in me kast 2 nieuwe koelers gezet ENERMAX om precies te zijn....maar het is niet echt verbeterd 2 graden.. :( temp in kast is 40/44 graden.Ik weet niet wat ik moet doen :(

1 koeler achter
1 voor

Verwijderd

Topicstarter
Ok thx voor de advice ik denk dat ik wel genoeg heb..ik ga ff kijken thx :P

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Met even zoeken kom je ook een eind..
Pagina: 1