Heeft er iemand hier, goede/slechte ervaringen met het netwerk van BEN? Dit omdat ik een Ben Vrij pakket met de Nokia 3330 heb besteld.
beetje laat om nu te vragen he
In de randstad over het algemeen is de bereik goed. alleel tussen leiden en den Haag zit een vlek. buiten de randstad weet ik het niet.
Ik weet het
er is hier wel bereik van BEN, ik heb bij alle netwerken een prepaid/abo gehad, behalve bij BEN.
Ik vind het prima. Het is weliswaar slechter dan Vodaphone en KPN, maar dat mag je wel verwachten gezien het prijsverschil. Ik kom overigens vooral in de randstad, dus hecht niet teveel waarde aan mijn advies
Verwijderd
ik heb al 1,5 jaar een BEN abbo en kom overal van groningen tot enschede tot amsterdam aan toe en noit last van slecht ontvangst eigenlijk alleen af en toe in de trein als je in the middle of nowhere zit maar niks te klagen hier.
Verwijderd
Ik heb een jaar of 2 geleden ben gehad. Toen was het in breda en omgeving niet goed. Vorige week was ik met een vriend bij het kantoor in breda van ben voor de deur. Hij had geen bereik met Ben.
Dat zegt voor mij genoeg.
Dat zegt voor mij genoeg.
Verwijderd
Neem proefBen.
Kun je zelf uurtje Ben uitproberen, helemaal voor NIX.
Heb ik ook, zitten geen haken en ogen aan.
Hebt alleen simlock-vrij toestel nodig..
Meer info...
Kun je zelf uurtje Ben uitproberen, helemaal voor NIX.
Heb ik ook, zitten geen haken en ogen aan.
Hebt alleen simlock-vrij toestel nodig..
Meer info...
Maar het netwerk zou toch nu 99% van heel Nederland dekken?
Althans dat las ik op de website van BEN.
Telfort/O2 claimen 98% dekkend netwerk daar merk ik niet zo veel van, omdat ik met O2 hier geen bereik heb.
Althans dat las ik op de website van BEN.
Telfort/O2 claimen 98% dekkend netwerk daar merk ik niet zo veel van, omdat ik met O2 hier geen bereik heb.
heb ook BEN 
BEN geen BEN
ik heb BEN nu iets van 8 maanden en overal waar ik kom heb ik tot nu toe bereik gehad.
ik BEN tevreden over BEN
BEN geen BEN
ik heb BEN nu iets van 8 maanden en overal waar ik kom heb ik tot nu toe bereik gehad.
ik BEN tevreden over BEN
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Nou ik ben benieuwd, als de Wehkamp die Nokia komt brengen, het is trouwens niet duur €159,- voor zo'n pakket. Als je het vergelijkt met Vodafone, en KPN.
Verwijderd
Het ligt er helemaal aan in welke regio je van plan bent om te bellen. Ik heb ook een tijdje Ben gehad, en was op zich wel aardig te spreken over het bereik hier (Groningen), maar ben overgestapt op Vodafone, omdat mijn vriendin in een dorpje ging wonen waar Ben een kl*te dekking had. Maar op zich is Ben wel aardig, je moet alleen niet in al te kleine plaatsjes komen, want dan gaat het vaak mis.
Ik woon in Wijk bij Duurstede, provincie Utrecht.
Daar ben ik van plan te bellen, ik werk momenteel in Driebergen.
Verwijderd
Bel eens met de klantenservice van Ben (0800-7111), geef je postcode door, en vraag hoe het bereik daar is.Op zondag 05 mei 2002 16:05 schreef Mr_Chapel het volgende:
Je kunt eventueel meerdere postcodes opgeven van plaatsen waar je van plan bent te gaan bellen.
Heb nu BEN aan de lijn, zeer klantvriendelijk.
Dekking is hier zeer goed. Er komt 15 mei ook CAMEL dat is voor bellen in het buitenland met je eigen beltegoed.
Dekking is hier zeer goed. Er komt 15 mei ook CAMEL dat is voor bellen in het buitenland met je eigen beltegoed.
* JvdW is redelijk tevreden over Ben® (service etc.), over het bereik wat minder
Voor een jaar geleden was het bereik in Wijk bij Duurstede k*t tot nix...Op zondag 05 mei 2002 16:05 schreef Mr_Chapel het volgende:
Een paar vrienden van mij in Wijk, hebben wel bereik, het klopt inderdaad dat het een tijd terug heel erg bagger was.
Verwijderd
Ik heb proefben genomen, ik zou zeggen: doe dat echt ff!
Je krijgt zoiezo gratis 60 minuten, zet je nummer ff op niet weergeven en vrienden raken niet in de war (heb jij een ander nummer??
)
Ik woon hier in Apeldoorn en ik ben gisteren op een schietbaan geweest in Elspeet en ik dacht dat ik binnen geen ontvangst zou hebben (in het bos en praktisch onder de grond) maar prima ontvangt
Het enige nare wat ik had, was geen ontvangst had toen ik mijn been gebroken had en me nogal hulpeloos voelde languit op straat
Ik ga dus nu zeker over op een Ben abonnement zodra ik weer naar de stad kan op de fiets
En das wel een minpuntje, eigenlijk zou een abonnement met opgestuurde papieren wel te regelen zijn.
Je krijgt zoiezo gratis 60 minuten, zet je nummer ff op niet weergeven en vrienden raken niet in de war (heb jij een ander nummer??
Ik woon hier in Apeldoorn en ik ben gisteren op een schietbaan geweest in Elspeet en ik dacht dat ik binnen geen ontvangst zou hebben (in het bos en praktisch onder de grond) maar prima ontvangt
Het enige nare wat ik had, was geen ontvangst had toen ik mijn been gebroken had en me nogal hulpeloos voelde languit op straat
Ik ga dus nu zeker over op een Ben abonnement zodra ik weer naar de stad kan op de fiets
En das wel een minpuntje, eigenlijk zou een abonnement met opgestuurde papieren wel te regelen zijn.
Verwijderd
Op zondag 05 mei 2002 18:16 schreef Ketchup-Heinz het volgende:
Waar was dat dan?
Persoonlijk niet echt goeie ervaringen met Ben.
Dekking is op zich leuk, alleen niet op de plekken waar ik het nodig heb...
Moet voor mn werk nog wel eens naar Elspeet, vanaf Nunspeet. Halve weg geen ontvangst.
Harderwijk - Apeldoorn.. Ook geen ontvangst.
Daarbuiten soms wel goed, soms brak. In dorpen/steden zelf gaat het wel.
Laatst naar Duitsland, GEEN TOEGANG op alle duitse netwerken. Terwijl het abbo is, en dus zou moeten werken. Mn Vodafone Prepaid foontje ging vrolijk over op E-Plus, en deed het prima.
Ben gebeld: nee, moet werken, nix aan de hand.
Gister naar Index geweest (Duitsland) guess what? Weer nix.
Tel. van iemand die meeging had ook ben abbo, en die dded het wel...
Moet voor mn werk nog wel eens naar Elspeet, vanaf Nunspeet. Halve weg geen ontvangst.
Laatst naar Duitsland, GEEN TOEGANG op alle duitse netwerken. Terwijl het abbo is, en dus zou moeten werken. Mn Vodafone Prepaid foontje ging vrolijk over op E-Plus, en deed het prima.
Verwijderd
Hoe lang heb je dat abbo al ? Ik dacht dat ze pas na 2 maanden bellen in buitenland activeerde..Op zondag 05 mei 2002 18:35 schreef DJSmiley het volgende:
Eerst even over het Ben netwerk in brabant: Het is van goede kwaliteit, zeker als ik dat met O2 (telfort) vergelijk, er zit weinig ruis in het signaal en ook geen echo'sOp zondag 05 mei 2002 16:20 schreef Mr_Chapel het volgende:
Heb nu BEN aan de lijn, zeer klantvriendelijk.
[off-topic]
Betekend het dat je met CAMEL met je Ben vrij kaart in het buitenland kan bellen zonder activeren, of wordt het een nieuwe vorm van Ben Vrij?
[/off-topic]
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Ja, zoiets... Abbo is er al een half jaar ofzo, en ook nooit betalingsproblemen gehad (volgens helpdesk BEN.. Dat heb ik dus nagevraagd omdat ik dat ook dacht) Foon is van mn werk btw...Op zondag 05 mei 2002 18:42 schreef sjaak250 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dat abbo al ? Ik dacht dat ze pas na 2 maanden bellen in buitenland activeerde..
'k heb zelf ook ben en werkt goed bij mij nergens last van ook niet in tunnels, en je kunt via internet een formulier aanvragen waarbij je eenmaal 20€ ofzo betaalt. En dan kun je met je prepaid toestel ook in het buitenland bellen
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Ik bel al ruim 3 jaar met BEN (eerst ongeveer 1 jaar Prepaid, daarna een abonnement genomen) en ik vind het netwerk van hoge kwaliteit, vooral de laatste tijd (1,5 jaar) is het sterk verbeterd. Ik heb er geen problemen mee gehad, en ook de service is erg goed van BEN. Problemen worden veel sneller opgelost dan bij de concurrenten (jaja, ik heb ook een Dutchtone en Libertel Prepaid gehad). Kortom, ik ben tevreden over BEN©
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Dat CAMEL gebeuren is een nieuw soort dienst, waarmee je in het buitenland kan bellen en gebeld worden en je beltegoed opwaarderen zonder dat je daarvoor hoeft aan te melden. Het kost helemaal niks en je krijgt geen rekening achteraf. Maar vanaf 15 mei doen er slechts 5 landen mee. Wat natuurlijk later uitgebreid wordt wist de man mij te vertellen.
Verwijderd
Dat was apart genoeg in de binnenstad van Apeldoorn. Verder heb ik overal ontvangst.Op zondag 05 mei 2002 18:25 schreef Silverstar het volgende:
[..]
Waar was dat dan?
Verwijderd
Ik zat laatst in de trein Leiden-Schiphol ik had opeens geen bereik meer toen de trein ergens langs een weiland reed
maar kan ook best aan dat brakke bereik van die 3310 liggen.
laatste half jaar is mijn bereik sterk verbeterd en hoor je me niet meer klagen.
ik heb weleens om mijn voicemail af te luisteren een stukkie in een lantaarnpaal moeten klimmen. thuis moest ik altijd vanuit mijn dakraam bellen. Dat behoort nu allemaal tot het verleden.
ik heb weleens om mijn voicemail af te luisteren een stukkie in een lantaarnpaal moeten klimmen. thuis moest ik altijd vanuit mijn dakraam bellen. Dat behoort nu allemaal tot het verleden.
Verwijderd
Ik ben nu 2 jaar Ben abonnee en het bevalt UITSTEKEND! In het begin, het eerste halfjaar, was het bereik wat minder, maar ik durf te beweren dat het netwerk van Ben niks slechter zal presteren als je het nu test, als KPN of Vodafone! Uitstekende geluidskwaliteit, nooit weggevallen, afgebroken of niet tot stand gekomen verbindingen. Heb het laatste jaar NOOIT meer ergens geen bereik gehad. Overal doet ie het gewoon toppie, dus je mag gewoon blij zijn met je bestelling
In de laatste test staan KPN/Vodafone nog ruim bovenaan, in de regio waar ik woon werkt KPN/Vodafone perfect en kan ik met Ben vaak niet bellen en is het vaak moeilijk de ander te verstaan, binnen bellen gaat helemaal niet tenzij je tegen het raam gaat staan.
Verwijderd
Me heeft Ben abo, ben laatst in Duitsland geweest, perfect ontvangst overal Deutsche telekom, ik ben twee keer overgeswitched naar dat brakke e-plus (in het KaDeWe onder andereOp zondag 05 mei 2002 18:35 schreef DJSmiley het volgende:
Verder heb ik in Nederland ook altijd goed ontvangst, althans waar ik geweest ben dan. Ik woon btw in Amsterdam en daar is het top.
Ik heb vaak storing (woon in Den Haag) maar dat is als ik met Ben naar Ben abbo's bel. Heb het een keer met mijn vriendin gehad dat zij iemand anders aan de lijn kreeg dan mij toen zij opnam (terwijl ik haar belde en ik kreeg ook iemand anders aan de lijn
).
Voor de rest lekker goedkoop en geen grote problemen (ben al 3 jaar Ben abbonee dus zit wel goed).
Voor de rest lekker goedkoop en geen grote problemen (ben al 3 jaar Ben abbonee dus zit wel goed).
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Pagina: 1