ik heb een voodoo 3 3500 die door de schoortsteen is gevallen alleen hoef ik em niet want ik heb een geforce, ik wil em wel verkopen als iemand interesse heeft, k woon in utrecht. prijs mail ik wel
Zet maar ff in vraag&aanbod anders zijn sommige mensen hier op hun teentjes getrapt
...
nou bomberman wie moet er dan op hun teentjes getrapt zijn? het IS on-topic enneh hier bood t*****r ook aardig wat aan
Wie zou ik niet weten (ik niet iig) maar voor het aanbieden van hardware is vraag&aanbod, niet de forum. Het aanbieden van T****r kwam voort uit een post waarin ie vroeg om advies, das iets anders
...
Mijn viper770 is meer waard!
ik wil ook nog wel wat meer betalen mail me ff of ICQ# 19652441
Ik zit nl. in een UT clan en dan is een voodoo toch wat beter als een TNT2.
ik wil ook nog wel wat meer betalen mail me ff of ICQ# 19652441
Ik zit nl. in een UT clan en dan is een voodoo toch wat beter als een TNT2.
Ik ook
... maar daar zal een Voodoo me niet veel helpen (Chello:().
Verwijderd
hé bomber, wat denk je van casema, zelfs met een voodoo 10000GTSX-2 met 20Kv voeding ben ik dood voordat ik mijn wapen heb gepakt
Sjongejonge, pleur dit toch in de vraag&aanbod! En dit is dus WEL off-topic
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
[totally offtopic]
he bomberman waarom maak jij jouw ico niet animated?
[/totally offtopic]
he bomberman waarom maak jij jouw ico niet animated?
[/totally offtopic]
Van de vrachtwagen af door de schoorsteen ??
u can fool all people some time and fool some people alltime
ten eerste is dit _wel_ on-topic want t gaat over videokaarten en ten tweede staat ie al ergens in de V&A maar omdat hier zoveel mensen komen...enneh die kaart is meer waard dan jou viper V770 jochie(hoe je ook mag heten) want jou viper heeft geen Tv in tv out enz...enneh val mij please niet aan ik ben al een slachtoffer net als die ander KAAZEMA GAST
Ik bedoelde meer waard dan 125 van de post voor mij. Dus dan moet je niet gelijk boos worden maar ff wat beter kijken
Pagina: 1