Toon posts:

Gat in case maken, hoe zonder dremel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien de zijkanten van de cases nogal dun zijn tegenwoordig (ook die van mij) en ik dus geen dremel heb, is mijn vraag.
Waar kan ik nog meer een mooi gat mee maken om te modden behalve dan met een dremel? :?

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
decoupeerzaag/figuurzaag

beginnetje maken met boormachine

Verwijderd

met een gatenzaag.......met een boormachine (gaatjes naast elkaar boren)....met de dremel (heb je niet ?) een modder zonder dremel |:( moest verboden worden >:)

Verwijderd

shotgun

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 11:28

IvoB

Prutst er rustig op los

decoupeerzaag gaat never... Je zult een dremen of slijpschijf moeten lenen

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-08 17:20
Op zondag 05 mei 2002 15:15 schreef IvoB het volgende:
Nou dan zitten er toch verdachte dingen in mijn kast. Is er een UFO geland op mijn kast? :)

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:50

Tjark

DON'T PANIC

Decoupeerzaag gaat prima. eerst een gat boren voor het zaagje en dan maar zagen.

Tip: doe een beschermende bril op tegen evt opspringend metaal.

*insert signature here

Verwijderd

Met een boormachine en een fijn ijzerzaagje kan je een heel eind komen... zorg wel voor een stuk of 8 rechterhanden om een cirkel ook echt rond te krijgen! :)

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Decouper zaag gaat prima, als een warm mes door boter (wel natuurlijk een metaalzaagblad nemen !).

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 15:15 schreef IvoB het volgende:
[IMG][url="http://www.owned.nl/casemodding/pic24.jpg"]http://www.owned.nl/casemodding/pic24.jpg[/url][/IMG]

Dit logootje hebbik dus gedecoupeerd... Dat kan dus duidelijk wel (het maakt alleen een verschrikkelijke herrie)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, allemaal gaten vlak naast elkaar maken met een boormachine? Duurt dat niet uren?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Op zondag 05 mei 2002 15:20 schreef Waazaap het volgende:
Hmm, allemaal gaten vlak naast elkaar maken met een boormachine? Duurt dat niet uren?
Als je een met een 10mm boor binnen de lijntjes boort gaat het snel (alleen het vijlen gaat dan wat langer duren)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
Het mooie is dat de lijnen al voorgedrukt staan op de zijkanten van me kast.

Altijd handig die kloonkasten. :D

Verwijderd

Met een baksteen, eerst je omhulsel eraf schroeven dan met een baksteen er heel hard tegen aan gooien en voila een gat.

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Op zondag 05 mei 2002 15:19 schreef SuiCid4L_MaNiaC het volgende:

[..]

[url="http:// <a href="http://www.owned.nl/casemodding/pic24.jpg"]http://www.owned.nl/casemodding/pic24.jpg[/url][/url] " target="_blank">[afbeelding]</a>

Dit logootje hebbik dus gedecoupeerd... Dat kan dus duidelijk wel (het maakt alleen een verschrikkelijke herrie)
Dat schakelkastje/babybus, hang bij mij aan me half nul spoorlijntje voor de wissels/seinen (volgens mij zijn ze daar ook voor bedoelt. Die ik heb waren nog van me pa geweest, vrij oud dus.

#StopBurningStuff

Verwijderd

boormachine gaat het ook goed gewoon vrezen :P

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 15:26 schreef Cookiemonstar het volgende:

[..]

Dat schakelkastje/babybus, hang bij mij aan me half nul spoorlijntje voor de wissels/seinen (volgens mij zijn ze daar ook voor bedoelt. Die ik heb waren nog van me pa geweest, vrij oud dus.
Dat is het inderdaad, alleen in duit geval van mijzelf, maar toch ook al zeker zo'n 12 jaar oud dat ding 8)
Wel erg handig, gebruik hem om mijn extra fans mee aan/uit te gooien 8)

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 00:58

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Met een waterstraal onder zeer hoge druk of een laser-snijmachine.
Je zou natuurlijk een dremel van €20 kunnen overwegen maar dat wordt net ietje minder mooi ;)

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:11

Damian

Insane Obtrusion

gewoon met de decoupeerzaag.

eerst aftekenen, dan met een boormachine zoveel mogelijk wegboren rond de afgetekende rand, daarna gewoon decouperen, werkt makkelijk :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 15:40 schreef Damian het volgende:
gewoon met de decoupeerzaag.

eerst aftekenen, dan met een boormachine zoveel mogelijk wegboren rond de afgetekende rand, daarna gewoon decouperen, werkt makkelijk :)
Nee joh, gewoon 1 flink gat erin, en dan zagen maar. Ik heb iig een uiterst net raam met een decoupeerzaag gemaakt :)
Pagina: 1