Hier staat een netwerk met 2 Win98, 1 NT4 en 1 Linux machine als servertje en router. NT4 heb ik pas geinstalleerd.
Via de Win98 computers kan ik wel de NT4 machine benaderen (ik zie 'm trouwens niet in de netwerkomgeving, maar via zoeken kom ik er wel in), maar andersom lukt niet. Hij geeft de foutmelding 'Kan netwerkpad niet vinden...'.
Hij draait op IPX/SPX en TCP/IP. Ik kan op de NT bak wel internetten via de router...
Als ik in NT in het logboek kijk zie ik een foutmelding:
Ik kom er niet uit...
Via de Win98 computers kan ik wel de NT4 machine benaderen (ik zie 'm trouwens niet in de netwerkomgeving, maar via zoeken kom ik er wel in), maar andersom lukt niet. Hij geeft de foutmelding 'Kan netwerkpad niet vinden...'.
Hij draait op IPX/SPX en TCP/IP. Ik kan op de NT bak wel internetten via de router...
Als ik in NT in het logboek kijk zie ik een foutmelding:
Heeft dit er iets mee te maken??Bron: Rdr
De hoofdoverzichtsserver heeft een servermelding ontvangen van computer SLIMPY (andere computer in het netwerk) die denkt de hoofdoverzichtsserver voor het domein te zijn op transport NetBT_RTL81391. De hoofdoverzichtsserver wordt gestopt of er wordt een verkiezing geforceerd.
Ik kom er niet uit...