Toon posts:

stelling: Kan ik een .NL domein vinden ...

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Stelling: Kan ik een .NL domein vinden onder de €15 EUR inc btw per jaar betaling 1 malig zonder KvK en zonder haken en ogen en hij moet ook nog eens doorverwezen worden naar mijn ip ;)
wie is het hier mee eens?

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:59
Dat is geen stelling, dat is gewoon vraag?
Maar ik geef je weinig kans. Maar als je het lukt zou ik het graag willen weten.

Verwijderd

Topicstarter
In principe zou dit makkelijk moeten kunnen een domein kost via een SIDN rond de 7 EUR

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:19

Elvhenk

Madam Mikmak

Deze mag hierheen dacht ik zo. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 05 mei 2002 14:39 schreef Elvhenk het volgende:
Deze mag hierheen dacht ik zo. :)
ok sorry maar ik weet me er geen raad mee ingewikkeld forumpje en knap staaltje werk jullie site ;) ga zo door!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:15
Nope, gaat je niet lukken.

€20 is toch wel het laagste wat mogelijk is denk ik zo. En daar komen dan nog de kosten bij voor het doorverwijzen.

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

is .tk dan geen leuke ?
Of wil je gewoon je naam claimen voor in de verre toekomst ?

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

Topicstarter
hmmm nee het is niet zomaar een naam claimen die naam komt aan me server te hangen ;)
maar die server is 302 EUR per/maand du vond ik €20 inc btw of 15 ex btw wel een leuk prijsje ;)

Verwijderd

[topic=359465/1/100]

At your service.

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:19

Elvhenk

Madam Mikmak

Op zondag 05 mei 2002 14:45 schreef BacoBoy het volgende:

[..]

ok sorry maar ik weet me er geen raad mee ingewikkeld forumpje en knap staaltje werk jullie site ;) ga zo door!
Hee, hallo zeg, ik post ook eens in I&T, een unicum! :P

Verwijderd

ja voor niks gaat de zon op, dit zijn echt zo van die vragen, ik wil een dikke bmw voor onder de inkoops prijs en het liefst morgen nog voor me deur staan

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 15:44 schreef Kertje het volgende:
ja voor niks gaat de zon op, dit zijn echt zo van die vragen, ik wil een dikke bmw voor onder de inkoops prijs en het liefst morgen nog voor me deur staan
JA!! Ikke ook!!

Maar wel minstens een 7 dan... :+

Verwijderd

Hmm... mja i know... *mopper* *edit* :7

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 09:51 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
[maar ff gewist]
theo, het is hier niet de bedoeling dingen te verkopen, dat valt ook onder spam!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:23
Voor hoeveel kan je een .com site krijgen? (inclusief en exclufief webhosting aub :Y))

The devil is in the details.

Verwijderd

.nl is 20 gulden per jaar geloof ik maar een KvK kost wat meer dus ik demk het niet he

• irule
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10-2023
voor rond de 13 euro heb je een .com domein, inclusief zelf te wijzigen dns. bij joker.com (exclusief hosting)

Verwijderd

[topic=359465/1/100]

Daar moet je eerst maar even verder kijken, en natuurlijk willen we voor de laagste prijs op de 1e rij zitten. Dat kan gewoon niet meer, je stelling is dan ook gewoon een vraag die je met behulp van mijn link en de search wel kunt vinden. :)
Deze gaat dan ook op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.