lite-on leesbuffer

Pagina: 1
Acties:

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 13:54
Bij mijn lite-on 24102B, had ik de hele tijd bufferunderruns,
nu heb ik gisteren mijn ide opstelling daarom verandert..
het zit nu zo:
Prim. master: HD
Prim. Slave: DVD
Sec. Master: Brander
Sec. Slave: -

ik net met nero (versie 5.5.4.2) een audio cd te branden (voor in de auto!!)
krijg ik de hele tijd leesbufferunderruns !?!?!?!?!?! :'(U-DMA staat aan, os: win2k
hoe kan ik dit oplossen?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:22

Bjorker

Cadillacs rule!

Probeer eens Nero 5.5.8.2 al denk ik niet dat het je probleem is als ik het zo lees.
Zo te zien heb je alles goed ingesteld. Heb je hier al last van sinds dat je hem aangeschaft hebt, of is dit ineens opgetreden?

Nope

• Painxiom
Op zondag 05 mei 2002 14:32 schreef Bjorker het volgende:
Probeer eens Nero 5.5.8.2 al denk ik niet dat het je probleem is als ik het zo lees.
Zo te zien heb je alles goed ingesteld. Heb je hier al last van sinds dat je hem aangeschaft hebt, of is dit ineens opgetreden?
al vanaf het begin is het zo.....

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Als je 'on the fly' copiert van DVD speler naar brander, en je krijgt een buffer underrun, dan ligt dat aan de DVD speler, en niet de brander. Kijk daarom of DMA bij de DVD speler aanstaat.

Je kan ook met bv CloneCD eerst een image van de cd op je hd zetten, en daarna vanaf de image branden.

Juist

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:22

Bjorker

Cadillacs rule!

Maar dat kan met nero ook net zo goed. Bij een cd-copy kun je selecteren dat hij eerst een image moet maken en daarna pas branden.
Maar eigenlijk kan het helemaal niet dat je een buffer underrun krijgt. Jouw brander is burnproof. Staat dit toch wel aangevinkt onder nero?

Nope

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 14:41 schreef Jeldert het volgende:
Je kan ook met bv CloneCD eerst een image van de cd op je hd zetten, en daarna vanaf de image branden.
Je kan beter geen CloneCD gebruiken voor een AudioCD (tenzij het anders niet werkt natuurlijk :X). ClonCD heeft namelijk (bijna) geen foutcorrectie voor audio.

Gewoon een Image met Nero maken dus, zoals Bjorker al zei.

En Painxiom als je dacht dat je DVD 24x DAE kan, dan heb je het 99 van 100 toch echt mis. Er zijn trouwens mensen die zeggen dat je AudioCD's niet om hoge speeds moet burnen (ik hoor het verschil niet, maar ik ben ook geen Audiofiel).

• Painxiom
maar ik heb toch iets van koop ik een dure, snelle brander wil ik on the fly kopieeren, moet het ook goed gaan.
want als ik met image etc. doe duurt het toch weer een stukje langer..
enne bij mijn DVD staat de dma ook aan.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ja maar bijna geen enkele lezer (DVD of CD) kan op 24x Direct Audio Extracted, er zijn maar een paar Spelers die dat kunnen maar dan nog is on-the-fly moeilijk.

En zo duur is een Lite-On 24x nou ook weer niet.
Pagina: 1