Toon posts:

GF2 Ti in Q2 beetje jammer...

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort een GF2 Ti en als ik daarmee Q2 ga spelen.. wordt ik daar niet echt vrolijk van..

constant een fps van 60.. dit kan niet normaal zijn.. maar wat doe ik fout? ik heb nieuwste officiele dets geinstald plus Dx8..

ik snap dr niks meer van..

Verwijderd

moet je even de NVrefreshrate fix downen moet je even kijken welke det driver je hebt voordat je hem kunt downloaden.

• rontemp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-05 11:59

rontemp

MUHAHA

het lijkt er inderdaad op dat de resolutie waarop je q2 speelt maar 60 Hz. Heeft, en je V-sinc aanstaat.DWZ dat je framerate automatisch word aangepaast aan je beeldfrequentie. Dus en/of je V-sinc uit en/of de beeldverversing verhogen

Asrock 939Dual-SATA2, AMD 3200 Venice, 2x512 Mb, Radeon9800Pro, Compaq V1000 21",Blaster live!,samsung SP1614N (160Gb/8Mb),IBM 40GB 7200rpm, 2xmaxtor 40 Gb (raid0), Intellimouse Explorer win98se/win2k/XP

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor het wat n00berige andwoordt, maar waar kan je je v-sync aanpassen dan?

en ik zal het proberen met die refreshrate fix.. waar kan ik die het beste downloaden..? ik heb al ff gegoogled maar ik vind alleen oudere versies.. ik draai de det 28.90

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Op zondag 05 mei 2002 14:28 schreef _DaWamZ_ het volgende:
sorry voor het wat n00berige andwoordt, maar waar kan je je v-sync aanpassen dan?

en ik zal het proberen met die refreshrate fix.. waar kan ik die het beste downloaden..? ik heb al ff gegoogled maar ik vind alleen oudere versies.. ik draai de det 28.90
Zit geloof ik verborgen bij de meeste Detonator drivers |:( maar er is een bestandje (weet niet meer hoe het heet) en daarmee kun je bv wel OC'en en je V-sync aanpassen in de opties van je beeldscherm :)

http://www.guru3d.com :)

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/204235#refresh en vsync staat gewoon in je settings volgens mij bij Q2
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.