Kheb net wat besteld bij bovenstaande zaak en ik druk dus op verwerk bestelling en daarna staat er Page CAnnot Be Diplayed. Ziou deze bestlling nu verwerkt zijn of niet? Deze verwerk knop verwees naar een of andere klaar.asp pagina.
ik heb er wel eens wat besteld, maar dat ging helemaal goed, en ik hoop toch wel dat je een processor, een mobo, of geheugen hebt gekocht want anders hoort het niet hier in PMG
ja ging hier ook prima hoor
Verwijderd
stuur ze een maitle dan kom je er achter of je bestelling verwerkt isOp zondag 05 mei 2002 13:49 schreef JHunter0900 het volgende:
Kheb net wat besteld bij bovenstaande zaak en ik druk dus op verwerk bestelling en daarna staat er Page CAnnot Be Diplayed. Ziou deze bestlling nu verwerkt zijn of niet? Deze verwerk knop verwees naar een of andere klaar.asp pagina.
Verwijderd
waarom vraag je dat hier? 
Lees de shopsurvey!
En ja, ik heb er al eens besteld. TOP. Echt super. Goedkoop, snel antwoord op je mail en supersnel geleverd
Lees de shopsurvey!
En ja, ik heb er al eens besteld. TOP. Echt super. Goedkoop, snel antwoord op je mail en supersnel geleverd
Verwijderd
helemaal mee eensOp zondag 05 mei 2002 14:32 schreef Jeep het volgende:
Lees de shopsurvey!
Ik vind ook dat je de Shop Survey moet lezen. Maar mijn eigen ervaring is eigenlijk positief. Lite-On 32x12x40 besteld rond 12'en, de volgende dag had ik hem in huis, voor een goede prijs ook nog.
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
ik denk dat dat is om dat hij hier pas een dag isOp zondag 05 mei 2002 14:32 schreef Jeep het volgende:
Lees de shopsurvey!
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
bedankt allemaal tis al gelukt, ff meeltje gestuurd gelijk antwoord (ze zijn aan site aant werke moest ff via meel bestellen)
Pagina: 1