Hallo mensen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben bezitter van een AMD Athlon XP 1700+ En 512 megs DDR ram op een Aopen AK77 mb. In mijn huidige systeem zat al een harde schijf van 40 gig. Een quantum fireball ap 40.0. Die schijf werkt prima heerlijk snel (Heb hem gebenchmarked op gemeddeld 34 mb per sec) En udma werkt dus ook goed.
Maar nu komt het probleem. Ik had te weinig ruimte (ik heb een ftp) dus ik heb er nog een Harde Schijf bij gekocht van 40 gig. Een maxtor DX740. Keurig aangesloten op de primary slave jumpers goed van beide schijfen, formateren en ik heb een nieuwe drive. Klinkt allemaal mooi totdat ik hem ging gebruiken. Hij blijkt gewoon te werken in pio modus. Dus RETELANGZAAM!. Als ik in windows DMA aan zet moet ik even opnieuw opstarten en dan kijk ik weer en ja het is weer uit
. Dus mijn vraag aan jullie is hoe kan dat ie geen DMA wil doen want het is een hardstike nieuwe schijf en hij is DMA waar ligt het probleem?
Plz help me,
Alvast bedankt
DennisBD
Maar nu komt het probleem. Ik had te weinig ruimte (ik heb een ftp) dus ik heb er nog een Harde Schijf bij gekocht van 40 gig. Een maxtor DX740. Keurig aangesloten op de primary slave jumpers goed van beide schijfen, formateren en ik heb een nieuwe drive. Klinkt allemaal mooi totdat ik hem ging gebruiken. Hij blijkt gewoon te werken in pio modus. Dus RETELANGZAAM!. Als ik in windows DMA aan zet moet ik even opnieuw opstarten en dan kijk ik weer en ja het is weer uit
Plz help me,
Alvast bedankt
DennisBD