Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Het schijnt dat dat idd niet hoeft, in tegenstelling tot NiCd (
) batterijen

Van Lithium-Ion batterijen weet ik het zeker...
Van Lithium-Ion batterijen weet ik het zeker...
I love watercooling
die pb-smart is toch niet moeilijk verkrijgbaar? hier zijn ze gewoon op voorraad
tjah..
't is wel 60€ terwijl ik die 4 batterijen niet nodig heb
't is wel 60€ terwijl ik die 4 batterijen niet nodig heb
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Verwijderd
jij bent echt vaag maar ja
na 20 keer laden 1 x ontladen hebben ze ongeveer 100x langere levensduur.
na 20 keer laden 1 x ontladen hebben ze ongeveer 100x langere levensduur.
Verwijderd
Gsm's zonder Lithium accu's hebben toch ook NiMh? Waarom kunnen die dan niet bijgeladen worden?
Verwijderd
Wie zegt van niet?
Ik heb voor m'n vrouw een Siemens M35 met NiMH en laad ik gewoon bij...
Ik heb voor m'n vrouw een Siemens M35 met NiMH en laad ik gewoon bij...
Verwijderd
da varta is een bietje achterhaald, schema is van okt 2000 we zitten nu al in 2002
mail ze maar eens op gpbatteries.nl dan krijg je als reacties dat je dus om de 25 of 20 x normaal laden 1 keer moet ontladen, tenminste dat is het beste. deze batterijen hebben helaas ook dat geheugeneffect wel minder maar het is er wel. helaas.
mail ze maar eens op gpbatteries.nl dan krijg je als reacties dat je dus om de 25 of 20 x normaal laden 1 keer moet ontladen, tenminste dat is het beste. deze batterijen hebben helaas ook dat geheugeneffect wel minder maar het is er wel. helaas.
Goh... ze adverteren wel met 'Geen last van het geheugeneffect' (weet niet meer waar, maar ik heb het eens (vaker) gezien)Op maandag 06 mei 2002 10:09 schreef mightyspawn het volgende:
da varta is een bietje achterhaald, schema is van okt 2000 we zitten nu al in 2002
* Steven gaat even een domme vraag stellen;
Je hebt toch geen aparte lader nodig voor niMH batterijen??
Lijkt me toch wel handig....Op maandag 06 mei 2002 15:48 schreef Steven het volgende:
* Steven gaat even een domme vraag stellen;
Ik bedoel dus, is een NiCd-lader ook goed.Op maandag 06 mei 2002 15:48 schreef Hatsekie_D het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel handig....
Verwijderd
Je kan een ni-cd lader gebruiken om je ni-mh batterijen op te laden. Het heeft wel 2 nadelen:
Vet lang opladen. Namelijk aantal amperes van de accu /aantal amperes waarmee die laad * ong 30%. Bijvoorbeeld 1400 mAh accu / 100 Ah laadstroom * 30% is dus ongeveer 18 uur laden per accu.
Ten 2e, je accus gaan veel sneller kapot of verliezen sneller capaciteit.
Ff een ni-mh lader halen is dus wel aan te bevelen.
Vet lang opladen. Namelijk aantal amperes van de accu /aantal amperes waarmee die laad * ong 30%. Bijvoorbeeld 1400 mAh accu / 100 Ah laadstroom * 30% is dus ongeveer 18 uur laden per accu.
Ten 2e, je accus gaan veel sneller kapot of verliezen sneller capaciteit.
Ff een ni-mh lader halen is dus wel aan te bevelen.
http://www.gppowerbank.nl/productoverzicht.htmlOp maandag 06 mei 2002 20:33 schreef Steven het volgende:
tnx,
Hoe duur zijn die dingen?
http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp?Query=powerbank+3
vanaf €29
vind ik toch hele goeie.
Pagina: 1
uitleg over NiNM van Varta