Op zondag 05 mei 2002 15:12 schreef pierre het volgende:
k heb nog een klein probleempje,
het lettertype hier op GOT is erg slecht te zien in de K browser, iemand tips? of gebruik ik beter een andere browser?
pierre, eerlijk gezegd stond ik straks al op het punt dit topic te sluiten. Je eerste vraag had namelijk sowieso een slotje verdiend, omdat het gewoon al veel behandeld is en ook nog eens in een sticky topic bovenaan in NOS uitgelegd wordt (reviews

)
We zijn allemaal newbie geweest in GNU/Linux, alleen de enig manier om verder te komen is lezen. Heel erg veel lezen.
Ik zeg niet voor niks heel vaak "Linux == Lezen" In programmeertermen staat daar "Linux equals lezen" ofwel Linux staat gelijk aan lezen. (Eigenlijk staat er iets anders, maar daar zal ik je maar niet mee vermoeien. Voordat er mensen gaan zeuren, het moet natuurlijk => zijn (impliceert)

)
Zonder heel veel lezen ga je nooit ergens komen met GNU/Linux. Ik wil je dan ook met klem aan gaan raden om veelvuldige de man-pages te gebruiken (man comando), de webisites van de makers van je programma te bezoeken.
www.tldp.org te bezoeken en wat te googlen. Daar leer je pas van. Zomaar elke vraag (vragen die al vele malen beantwoord zijn) hier dumpen leer je helemaal niks van.
Succes ermee in ieder geval