2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Verwijderd
Hoe kun je nou 2 á 3 toetsenborden per jaar verne**en...
???
toetsenbordje wat ik heb kostte 7 euro en werkt superrelaxed
Beursprijzen
toetsenbordje wat ik heb kostte 7 euro en werkt superrelaxed
Verwijderd
als je veel chips/drank en andere rommel boven je toetsenbord eet dan lukt dat wel hoorOp zondag 05 mei 2002 14:10 schreef ___Joey___ het volgende:
Hoe kun je nou 2 á 3 toetsenborden per jaar verne**en...???
toetsenbordje wat ik heb kostte 7 euro en werkt superrelaxed![]()
Beursprijzen
spreek uit ervaring,
maar ik weet niet of je die vellen los kan kopen
Naast de onovertroffen blikjes bier in tb, speel ik zo'n 10-15 uur/week UT. Dan ram je behoorlijk hard op bepaalde toesten. Ik slijt ook minstens 2 muizen/jaar (en niet de goedkoopste).Op zondag 05 mei 2002 14:10 schreef ___Joey___ het volgende:
toetsenbordje wat ik heb kostte 7 euro en werkt superrelaxed![]()
Beursprijzen
De genoemde Cherry was overigens pas een paar maanden oud (dus mechanisch nog niet lam).
Sommige zouden zeggen: get a life
Maar over die vellen; ik vroeg het me gewoon af. Economisch zal het wel niet rendabel zijn, om zo iets te verkopen.
Of je koopt een beetje degelijke keyboards.
zelf werk ik op een oud Packard Bell bordje, dat zijn echt de fijnste die er zijn vind ik. En deze gaat ook al een tijdje mee.
zelf werk ik op een oud Packard Bell bordje, dat zijn echt de fijnste die er zijn vind ik. En deze gaat ook al een tijdje mee.
Het lijkt er op dat je een toetsenbord zoek van het type :
Ram er maar op los ...
En die zijn er
Super voor de gamert btw want ze hebben GEEN windhoos toetsen
en zijn niet kapot te krijgen
De kenner weet al welke ik bedoel
Het toetsenbord van het bedrijf wat oorspronkelijk typmachines maakte
De enige echte IBM toetsenborden uit de PS/2 Serie

of anders zo'n bordje
Ram er maar op los ...
En die zijn er
Super voor de gamert btw want ze hebben GEEN windhoos toetsen
en zijn niet kapot te krijgen
De kenner weet al welke ik bedoel
Het toetsenbord van het bedrijf wat oorspronkelijk typmachines maakte

of anders zo'n bordje
Is niet zo moeilijk als je computer niet doet wat je wilt. En ze mogen wel iets beters verzinnen op die steuntjes op die toetsenborden, gaan namelijk wel errug snel kapotOp zondag 05 mei 2002 14:10 schreef ___Joey___ het volgende:
En met dat onderwater toetsenbord is dus echt niet te spelen. Bij mij op het werk hebben we er ook een...
Als een god in Nijmegen.
Verwijderd
Gebruik een of ander AT Toetsenbordje, die krengen zijn inderdaad niet stuk te krijgen
. Alhoewel, andere toetsenborden heb ik ook nog nooit stuk gekregen. Aan m'n server hangt een Logitech Cordless Desktop setje, werkt al meer dan 3 jaar. En zelf heb ik een MS Internet toetsenbord, ook zeeeeer degelijk
.
Verwijderd
Die Cherry's zijn zeer relaxte keyboards.Op zondag 05 mei 2002 15:02 schreef Terw_Dan het volgende:
Of je koopt een beetje degelijke keyboards.
Zo'n soort heb ik er ook een van. Alleen van Tulip, maar hetzelfde ideeOp zondag 05 mei 2002 15:34 schreef Sine het volgende:
Ha, was vergeten dat ik hier gepost had (sry)
Heb ook nog een originele IBM PS/2 toestenbord uit eind jaren 80 liggen (of was t al 90). Weegt een paar kilo en kostte indertijd (op mijn werk) iets van 800 piek!! (als ik t me goed herinner).
Wel lachen. Je kunt alle toesten (dopjes) los halen (zit weer een ander toets onder en daaronder weer een veertje).
Was altijd een standaard joke om de dopjes op een toetsenbord een beetje door elkaar te hutselen (van je collega dan).
Ach, those where the days (toen een PC XT nog duurder was dan een Opel Kadet
)
Heb ook nog een originele IBM PS/2 toestenbord uit eind jaren 80 liggen (of was t al 90). Weegt een paar kilo en kostte indertijd (op mijn werk) iets van 800 piek!! (als ik t me goed herinner).
Wel lachen. Je kunt alle toesten (dopjes) los halen (zit weer een ander toets onder en daaronder weer een veertje).
Was altijd een standaard joke om de dopjes op een toetsenbord een beetje door elkaar te hutselen (van je collega dan).
Ach, those where the days (toen een PC XT nog duurder was dan een Opel Kadet
Pagina: 1