【ツ】Oude / Crappy tech is in mijn ogen beter en leuker dan dan High tech.【ツ】
WinME zorgt bij veel mensen voor problemen. Waarom weet ik niet, maar je zou kunnen overwegen een beta van Whistler, Win2k of Win98SE te gaan gebruiken...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
ja maar ik kom uit 98 se dus en MeerEllende is wel stabieler... dus
Win98se is ook stabiel hoor, staat hier al 2 weekjes onafgebroken 24 uur per dag te crunchen.
Loeibaar.nl
typisch .. ??
ik heb ME een tydlang gedraaid, en geen enkel probleem er mee gehad ! Met een p2 400@448 en een overclockte geforce ..
maar ik draai nu win2k .. en alleen al het idee dat ik met ctrl-alt-del 'lock computer' of 'task manager' kan kiezen vind ik de overstap waard naar 2k
ik heb ME een tydlang gedraaid, en geen enkel probleem er mee gehad ! Met een p2 400@448 en een overclockte geforce ..
maar ik draai nu win2k .. en alleen al het idee dat ik met ctrl-alt-del 'lock computer' of 'task manager' kan kiezen vind ik de overstap waard naar 2k
Inderdaad is Win2k een goede keus. Voor de mensen die niet steeds willen rebooten bij een nieuw drivertje of progje... Gamen gaat wat minder, maar het gaat bij mij zo'n 70% van de keren goed. Sommige spellen draaien gewoon niet onder Win2k; de spellen die draaien gaan niet optimaal, maar met een GeForce DDR merk je dat verschil niet...
okeedan win 2000 dan maar bennik bang :-)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 00:15 schreef Mr_Atheist het volgende:
Inderdaad is Win2k een goede keus. Voor de mensen die niet steeds willen rebooten bij een nieuw drivertje of progje... Gamen gaat wat minder, maar het gaat bij mij zo'n 70% van de keren goed. Sommige spellen draaien gewoon niet onder Win2k; de spellen die draaien gaan niet optimaal, maar met een GeForce DDR merk je dat verschil niet...[/quote]Mwah, 1280x1024 met 40FPS in Unreal Tournament is al met een TNT2Ultra te halen hoor
Inderdaad is Win2k een goede keus. Voor de mensen die niet steeds willen rebooten bij een nieuw drivertje of progje... Gamen gaat wat minder, maar het gaat bij mij zo'n 70% van de keren goed. Sommige spellen draaien gewoon niet onder Win2k; de spellen die draaien gaan niet optimaal, maar met een GeForce DDR merk je dat verschil niet...[/quote]Mwah, 1280x1024 met 40FPS in Unreal Tournament is al met een TNT2Ultra te halen hoor
Nou ja... precies... Maar voor 5 frames per seconde meer zul je echt wel moeten rebooten
Pagina: 1