[php/cgi] Hosting software

Pagina: 1
Acties:

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:34
Kan iemand me daar bij helpen?
Ik had een simpel pakket gevonden een tijdje geleden waarmee je een soort van hosting service kon aanbieden, op dat moment had ik het niet nodig. Maar nu heb ik het wel nodig om leden van mijn forum een kleine persoonlijk pagina op te kunnen laten zetten (van 500kb p.p. ofzo) en kan ik het niet vinden.

Het was geschreven in php of cgi dat weet ik niet zeker(geloof dat het cgi was) en je kon kiezen tussen 3 pakketten het pro pakket(moest je voor betalen) het medium pakket(moest je ook voor betalen) en het light pakket(gratis)

Weet iemand van welke site dit zou kunnen zijn (niet hotscripts want daar heb ik me rot gezogt en alleen maar erg onstabiele of erg in pre fase verkerende pakketten gevonden)
Als ik me niet vergis kwam ik het laatst bij dit forum ook tegen, maar ik kan er nix van terugvinden in de search

Alvast heel erg bedankt :)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

wtf bedoel je :?
wil je mensen laten uploaden of.. :?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Creesch
owke ff nog meer uitleg:
Als een site zo'n software pakket heeft geinstalleerd kan jeje daar als gebruiker aanmelden en krijg je een bepaalde hoeveelheid webspace.
hetzelfde idee als geocities maar dan veel kleiner (maar wel met uploaden via de browser online aanpassen etc)

ik hoop dat ik het nu duidelijk heb uitgelegd

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:58

pietje63

RTFM

zoek eens op user management ofzo

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Script request dus? (8>

• Creesch
nee geen scrip request gewoon ff hulp nodig bij het vinden iets.......

een scriptrequest is als ieamnd gewoon vraagt of er mensen ff een scriptje kunnen schrijven voor hem (IMHO)
maar goed ik zal even op de boven gegeven zoekterm zoeken

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:30
Op zondag 05 mei 2002 13:34 schreef Cardinoz het volgende:
Script request dus? (8>
als non-pw'er is het voor jou overbodig om dit soort nutteloze opmerkingen te maken... dank u |:(

• Creesch
huhm ik heb op de gegevne zoekterm nix kunnen vinden :(
weet er iemand toevallig hoe die dingen nog meer worden genoemd?
Pagina: 1