de ene persoon komt niet veel verder dan de standaard en de ander komt veel hoger.
dit is niet alleen afhankelijk van de procesor maar ook van de andere componenten
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
en je moet dan met multieplires gaan werken dus moet je hem unlocken
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
die zijn er zeker wel, kijk maar eens in een aantal topics van DuronDude (heeft op zich ook wel extreme koeling, maar de cpu's lopen wel errug hard).Op zondag 05 mei 2002 12:44 schreef DOOMer het volgende:
Ik zie het niet snel gebeuren om de XP2000+ cpu 333Mhz boven zijn default speed te laten lopen. Resultaten varieren maar er zal wellicht een japanner met extreme watercooling zijn die het gelukt is.
1800 wil ie al net niet trekken
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
En je moet waterkoeling gaan gebruiken + een volt mod. Om 2 ghz te halen met heel veel geluk.
Dus reken er maar niet op.
ging zonder problemen en zonder voltage verhoging...
maar ik won er maar 200 3dmarks ermee, dus lekker boeie. heb t weer teruggezet.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
sorry dat ik hier ffOp zondag 05 mei 2002 12:44 schreef DOOMer het volgende:
Ik zie het niet snel gebeuren om de XP2000+ cpu 333Mhz boven zijn default speed te laten lopen. Resultaten varieren maar er zal wellicht een japanner met extreme watercooling zijn die het gelukt is.
Do as I say, don't do as I do.
Verwijderd
Natuurlijk is dat mogelijk, jij hebt een 1700+ cpu en hij heeft een 2000+ cpu, die stepping van die 2000+ is misschien wel het zelfde als die van jouw 1700+.Op zondag 05 mei 2002 14:43 schreef ScHrOeFjE het volgende:
[..]
sorry dat ik hier ffvan word ik heb een 1700+@1766 (was 1800mhz) dus het is wel mogenlijk en ik kijk echt niet met geknepen ogen
oftewel een o.c van 333mhz is echt wel moegenlijk ligt aan een heleboel dingen
Je moet wel wat logisch nadenken!!
Waarom staat er dan wel in je sig "1.67@1.80GHZ"Op zondag 05 mei 2002 13:04 schreef BruceLee het volgende:
mijne loopt nu 1775 mhz met een pal 8045 en een fan met 45.2 CFM !
1800 wil ie al net niet trekkenmeschien inbranden ?
Ad Astra Per Aspera
heeft ook temaken met een potje geluk hoor.
en knappe koeling uiteraard
Sinlath | Opinions may contain latency
Verwijderd
Je topic voldoet helaas niet aan de gestelde richtlijnen van dit forum, vandaar dit slotje.
Lees dit topic eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Succes verder
Dit topic is gesloten.
![]()