Epox 8HKA+ & Gigabyte Radeon 8500 = :( ?

Pagina: 1
Acties:

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:36

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu net bij Salland Automatisering het volgende systeem besteld:
-AMD XP 1700+
-Epox 8HKA+
-Gigabyte Radeon 8500
-256MB DDR Kingston PC2100
-Maxtor 40GB 7200RPM
-SB Audigy Player

Maar nu lees ik steeds dat een ATi en een Epox niet lekker samen gaan? of is er al een oplossing voor?

Als het zo is bel ik even salland en vertel ik ze dat ik een ander mobo wil...

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
je moet gewoon geluk hebben
sommige mensen hebben problemen met deze combinatie en anderen niet
ik zelf heb ook nog geen lockup gehad ( GELUKKIG )
flash gewoon je mobo naar de laatste bios, installeer de laatste via service pack en zorg voor een goede voeding, meer kun je niet doen ! ;)

Verwijderd

Ik heb hier een K8HA+ en een ATi Radeon 8500 / 64Mb zonder problemen lopen. Laatste drivers op te halen bij www.rage3d.com indien nodig. Waarom vraag je Salland niet of ze de config testen? Of heb je alles los besteld?

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Op zondag 05 mei 2002 17:18 schreef vincent20147 het volgende:
Ik heb hier een K8HA+ en een ATi Radeon 8500 / 64Mb zonder problemen lopen. Laatste drivers op te halen bij www.rage3d.com indien nodig. Waarom vraag je Salland niet of ze de config testen? Of heb je alles los besteld?
alles is los besteld, het zou me €35,- kosten om hem door hen te laten maken, terwijl ik het zelf ook kan..

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Op zondag 05 mei 2002 17:18 schreef vincent20147 het volgende:
welke radeon heb je? De gene van ATi zelf of van een ander merk, dus: Gigabyte, Hercules, Club3d?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
vraag of je het mag omruilen als het niet goed samen werkt. de meeste pc zaken doen dit wel (ooit eens bij informatique gedaan met een asus a7v).
Pagina: 1